حسینقلی قوانلو: 193 طرح با 260 میلیارد تومان سرمایه مورد نیاز واحدهای تولیدی در این کارگروه مصوب و به بانک‌ها معرفی شدند.
کد خبر: ۲۴۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 20 June 2016
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: با پرداخت ۴۲۲ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان گلستان ۳ هزار و ۴۰۰ شغل جدید ایجاد می‌شود.
حسینقلی قوانلو اظهار داشت: 193 طرح با 260 میلیارد تومان سرمایه مورد نیاز واحدهای تولیدی  در این کارگروه  مصوب و به بانک‌ها معرفی شدند.
وی افزود: در کل کشور بیش از 13 هزار واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کردند که سهم استان گلستان هم 560 واحد بود که نسبت به میانگین کشوری سهم گلستان 2 برابر سراسر کشور بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: تا کنون در کشور یک‌هزار و 400 واحد به بانک‌های عامل معرفی شدند و در استان گلستان نیز تاکنون 193 واحد معرفی شده‌اند.
قوانلو گفت: امیدواریم در 2 ماه آینده این میزان اعتبار وارد صنعت استان گلستان شده و سبب رشد تولید و افزایش اشتغال در استان شود.
وی گفت: میزان کل این تسهیلات 422 میلیارد تومان است و برای حدود 3 هزار و 400 نفر شغل جدید ایجاد می‌شود و همه واحدهای صنعتی که دچار مشکل و راکد هستند و یا با ظرفیت پایین کار می‌کنند می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: با صنایع جهاد کشاورزی حدود یک‌هزار و 200 واحد صنعتی و صنایع کشاورزی تبدیلی در استان گلستان وجود دارد که با این تسهیلات 350 تا 400 واحد را به چرخه تولید بازمی‌گردند. تا 4 ماه آینده مردم استان گلستان تأثیرات این تسهیلات حمایتی را در استان خواهند دید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار