مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از اجرای چتر اینترنت بی‌سیم (وای‌فای) در مناطق گردشگری استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 20 June 2016
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از اجرای چتر اینترنت بی‌سیم (وای‌فای) در مناطق گردشگری استان گلستان خبر داد.
حسین مؤمنی صبح دوشنبه در آیین امضای تفاهم‌نامه اداره کل میراث فرهنگی و ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان که در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در تمامی دنیا فضای مجازی باعث توسعه‌ی حوزه‌های دیگر شده است و تمامی مردم از این ظرفیت بزرگ استفاده می کنند.
وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، تولید محتوای دیجیتال است. محتوای الکترونیکی باید با نگاه به موضوعات استان مثل میراث فرهنگی باشد و انعقاد این تفاهم‌نامه نیز در راستای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی است.
او از ایجاد چتر وای‌فای در مناطق گردشگری استان گلستان خبر داد و افزود: با ایجاد چتر وای‌فای، حضور و ماندگاری گردشگران و مسافران در استان گلستان نیز افزایش پیدا می‌کند. هم‌چنین در مناطق گردشگری مثل بافت تاریخی گرگان یا برج قابوس دوربین‌های زنده خواهیم گذاشت تا مردم جهان بتوانند به‌صورت زنده مناطق گردشگری استان گلستان را مشاهده کنند.
مؤمنی تصریح کرد: تقریباً از هر دو گلستانی، یک نفر به تلفن همراه مجهز است و هم‌چنین از هر سه گلستانی، یک نفر از اینترنت بهره‌مند است که نشان‌دهنده‌ی گسترش بسیار فراوان فضای مجازی در استان گلستان است.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: برای اجرای چتر وای‌فای در مناطق گردشگری سرمایه‌گذار ملی را به گلستان می‌آوریم و امیدواریم اجرای این طرح ثمرات خوبی را برای استان گلستان داشته باشد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار