جانشین بسیج اساتید استان گلستان: این شورا متشکل از بسیج اساتید، بسیج دانشجویان و بسیج کارمندان است.
کد خبر: ۲۴۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 21 June 2016
سرهنگ ابراهیم مهقانی، شامگاه دوشنبه، در همایش گرامیداشت سالروز بسیج اساتید اظهار کرد: این شورا متشکل از بسیج اساتید، بسیج دانشجویان و بسیج کارمندان است و در استان شکل می‌گیرد.
وی افزود: این ۳ گروه بزرگ از بسیج باید به‌جای این‌که جزیره‌ای کار کند، جبهه‌ای قوی را شکل دهد و این هماهنگی بر عهده بسیج اساتید است تا در همه‌ی شهرستان‌ها و دانشگاه‌های استان شکل بگیرد.
جانشین بسیج اساتید استان گلستان تصریح کرد: بسیاری از ضعف‌ها و مشکلات با اراده، پیگیری و آرایش درست امکانات درست می‌شود و بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است.
مهقانی اظهار کرد: امروز فرصت‌ها و آسیب‌ها در دانشگاه‌ها و بسیج اساتید شناسایی‌شده و در سال جدید با برنامه‌های متمرکز رفع و اجرایی می‌شود.
وی تأکید کرد: مجاهدت علمی در حلقه‌های علمی بین دانشجو و اساتید شکل می‌گیرد و امسال ۱۸ حلقه علمی در این راستا تشکیل می‌شود و غیر از اساتید بسیجی کسی نمی‌تواند جوشش را از درون رقم بزند.
مهقانی تصریح کرد: برنامه آموزشی یک‌روزه برای سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در نظر گرفته‌شده که در تابستان امسال اجرا می‌شود.
وی اظهار کرد: شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در شورای کانون باید شکل بگیرد، این کانون آسیب‌های موجود فرهنگی را شناسایی کرده و در راستای رفع آن برنامه‌ریزی می‌کند.
نماینده‌ی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان نیز در این همایش گفت: طرح راهبری فرهنگی در دانشگاه‌های استان گلستان اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام حسنعلی مازندرانی، اظهار کرد: بر اساس این طرح برنامه‌ریزی فرهنگی برای دانشگاه‌ها انجام‌شده و پس‌ از آن اقدام و عمل می‌شود.
وی افزود: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری نفوذ فرهنگی است، ایشان هشدار می‌دهند که ما سرمان کلاه نرود و سفارش می‌کنند تا جایی که می‌توانیم توانمندی خود را افزایش دهیم.
نماینده‌ی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان تصریح کرد: باید وسط میدان باشیم تا ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ شود، کسانی باید خجالت بکشند که فتنه‌ی ۸۸ را به وجود آوردند و به‌نظام ضربه زدند و هنوز هم با جسارت حرف‌هایی می‌زنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار