دادستان شهرستان رامیان: تخلفی صورت نگرفته است.
کد خبر: ۲۵۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۷ 23 June 2016
دادستان رامیان درباره‌ی انتشار تصاویر آرشیوی و اخبار کذب در خصوص قطع بی‌رویه‌ی درختان رامیان گفت: با متخلفان فضای مجازی برخورد جدی خواهد شد.
دادستان شهرستان رامیان با اشاره به گزارش‌هایی که در خصوص قطع درختان جنگلی در منطقه‌ی رامیان، سرتپه و پشمکی واصل شده بود اظهار کرد؛ در معیت فرماندار و مسئولان اداره‌ی منابع طبیعی شهرستان و بهره‌بردار منطقه، در محل حاضر شدیم. چون راه دسترسی را برای بهره‌برداری از جنگل‌ها احداث کرده‌ و درختان پوسیده‌ای را که الزاماً باید از رده خارج می‌شده قطع کرده‌اند، تخلفی صورت نگرفته است.
وی با اشاره به این‌که لازمه‌ی بهره‌برداری از این مناطق راه دسترسی بوده و علاوه بر آن در موارد خاص هم مانند آتش‌سوزی باید راهی را ایجاد می‌شد عنوان کرد: با توجه اخبار منتشر شده مبنی بر بهره‌برداری غیرمجاز در منطقه، عازم محل بهره‌برداری شدیم و شرایط را رصد کردیم و بر این اساس، گزارش‌ها را کذب می‌دانیم.
ابراهیم‌نیا تصریح کرد: هیچ موردی از تخلف را در این منطقه رؤیت نکردیم و تمام موارد با اجازه‌ی منابع طبیعی بوده و درختان چکش‌خورده قطع شده بودند و بهره‌بردار در حال تخلیه‌ی آن چوب‌هایی بوده که در منطقه وجود داشته است.
وی در پایان تصریح کرد: بررسی‌های لازم را در خصوص گزارش‌ها و خلاف‌هایی را که در سایت‌های مجازی و خبرگزاری‌ها درج شده بود پیگیری و گزارش‌دهنده را شناسایی می‌کنیم و برخورد قانونی با آن شخص خواهیم داشت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار