طرح هجرت 3 با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و بهسازی مدارس، از امروز در گرگان آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.
کد خبر: ۲۵۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 24 June 2016
سلمان گرزین در حاشیه‌ی آغاز اجرای طرح هجرت 3 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح هجرت 3 با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و بهسازی مدارس، از امروز در گرگان آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.
وی افزود: طرح هجرت 3 در شهرستان گرگان با کمک بسیج سازندگی، بسیج دانش‌آموزی و آموزشی و پرورشی برگزار می‌شود.
رئیس بسیج سازندگی شهرستان گرگان تصریح کرد: امسال در این طرح  300 دانش‌آموز به کمک بهسازی مدارس این شهرستان می‌آیند و امسال این دانش آموزان 93 مدرسه را رنگ‌آمیزی، مرمت و زیباسازی می‌کنند.
گرزین گفت: در این طرح کلاس‌های درس رنگ‌آمیزی می‌شود و آبخوری‌ها تعمیر و برای زیباسازی دیوارنویسی خواهند شد و دانش‌آموزان در کنار تحصیل علم، کارهای فرهنگی و فنی را آموزش می‌دهیم که کار  فرا گیرند.
رئیس بسیج سازندگی شهرستان گرگان تأکید کرد: این کارها سبب می‌شود در سال تحصیلی جدید مدارس محیط مفرح و زیبا برای دانش‌آموزان این شهرستان باشد.
وی اظهار کرد: اجرای این طرح‌ها در تابستان کمک فراوانی به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان می‌کند و سبب ایجاد روحیه‌ی کار و تلاش خواهد شد.
گرزین هم‌چنین از برگزاری نشست‌های تخصصی سپاه با دیگر ارگان‌های دولتی با عنوان گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: این نشست‌ها و همایش‌ها در راستای ترویج  فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود و بسیج سازندگی شهرستان گرگان پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و روش‌های راهبردی آن، مبادرت به تشریح و ساختارسازی این گفتمان با تشکیل جلسات مستمر با دستگاه‌های دولتی کرده است.
رئیس بسیج سازندگی شهرستان گرگان تصریح کرد: این نشست‌ها و ایجاد تعامل با دیگر نهادهای متصدی امر گفتمان اقتصاد مقاومتی هم‌چنان ادامه خواهد داشت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار