مهدی طالبی: با کارهای فرهنگی متعدد که انجام شد جمعیت تحت پوشش حوزه‌ی پیشگیری 99 درصد رشد پیدا کرد و ساماندهی معتادان متجاهر هم نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 133 درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۲۵۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 25 June 2016
جانشین دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان گلستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون در بخش کشفیات مواد مخدر در استان گلستان ۴۴ درصد رشد را داشته‌ایم که نشان از همکاری دستگاه‌ها و مردم است.
مهدی طالبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با کارهای فرهنگی متعدد که انجام شد جمعیت تحت پوشش حوزه‌ی پیشگیری 99 درصد رشد پیدا کرد و ساماندهی معتادان متجاهر هم نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 133 درصدی را نشان می‌دهد.
وی افزود: این ستاد با همکاری دیگر دستگاه‌های عضو بیش‌تر به دنبال آموزش و ترویج راه‌های مبارزه با این بلای خانمان‌سوز است و پیشرفت‌های موجود نشان می‌دهد در این امر موفقیت‌های خوبی بدست آورده‌ایم اما برای موفقیت‌های بیش‌تر نیاز به همکاری بیش‌تر مسئولان و خانواده‌ها داریم.
جانشین دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان گلستان گفت: در طول سال با همکاری دستگاه‌های مختلف بیش از 720 فعالیت فرهنگی، ورزشی و هنری در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان برگزار می‌شود.
طالبی تأکید کرد: در هفته‌ای که در آن قرار داریم هم این ستاد برنامه‌های متعددی در شهرستان‌های مختلف استان گلستان در نظر گرفته که یکی از این برنامه‌ها تجلیل از 50 خانواده شهید و جانباز مبارزه با مواد مخدر است.
وی گفت: همایش اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، برپایی نمایشگاه و راهپیمایی نمادین مبارزه با مواد مخدر از برنامه‌های دیگر این هفته در استان است.
جانشین دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان گلستان تصریح کرد: برای آموزش و نهادینه کردن مبارزه با مواد مخدر به کودکان و نوجوانان یک برنامه‌ی ویژه در نظر گرفته شده و آن راهپیمایی کودکان در مهدهای کودک با عنوان انزجار از مواد مخدر است.
وی تأکید کرد: علاوه بر این برنامه‌ها در 14 شهرستان استان گلستان هم 30 برنامه مختلف در راستای ترویج فرهنگ مبارزه با مواد مخدر به اجرا در می‌آید.
طالبی افزود: برنامه‌ی همایش جلب مشارکت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته بود که با شرکت 500 نفر و دستگاه‌های مرتبط در استان برگزار شد و در این همایش تأثیرات این ماده‌ی خانمان‌‎سوز و راه‌های پیشگیری بررسی شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار