این طرح در قالب حفظ و مفاهیم سوره‌ی حجرات از 15 تیرماه سال جاری تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت
کد خبر: ۲۶۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷ 19 July 2016
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: طرح آیه‌‎های هم‌دلی، هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان گنبدکاووس اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی فتحی اظهار داشت: هم‌زمان با سالروز اقامه‌ی نخستین نماز جمعه در کشور و گرامیداشت این روز، جمعه اول مردادماه محفل انس با قرآن در مصلای امام جعفر صادق (ع) این شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: به مناسبت گرامیداشت سالروز نخستین اقامه‌ی نماز جمعه، نمازگزاران همایش پیاده‌روی را برگزار و قبل از شروع خطبه‌های نماز جمعه، محفل انس با قرآن کریم توسط 3 نفر از قاریان استانی و با حضور نمازگزاران برگزار می‌شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: به همین مناسبت مسابقه‌ی احکام نماز جمعه به‌صورت 5 سؤال تستی در قالب برگه بین نمازگزاران توزیع و هفته‌ی آینده به 10 نفر از افرادی که به این سؤالات پاسخ صحیح دهند به‌صورت قرعه‌کشی، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
حجت‌الاسلام فتحی اظهار کرد: مسابقه‌ی تفسیر نور الهدی 9، در 2 رشته جز 30 و یا اجزای 27 و 28 و 29 قرآن کریم در آذرماه سال جاری، هم‌زمان با سراسر در گنبدکاووس برگزار خواهد شد که مهلت ثبت‌نام این مسابقه تا پایان تیرماه سال جاری است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت تلاوت مراجعه کنند.
وی درباره‌ی طرح آیه‌‎های هم‌دلی اظهار کرد: این طرح در قالب حفظ و مفاهیم سوره‌ی حجرات از 15 تیرماه سال جاری تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت و متعلمان علاوه بر حفظ و مفاهیم با معارف اخلاقی این سوره نیز آشنا می‌شوند.
حجت‌الاسلام فتحی تصریح کرد: آزمون این طرح نیز در شهریورماه، هم‌زمان با سراسر کشور برگزار و به قبول‌شدگان گواهی پایان دوره اعطا شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار