هم‌زمان با برگزاری اجلاسیه‌ی ۴ هزار شهید استان گلستان ۲۴۶ برنامه‌ی مختلف در شهرستان‌های مختلف استان گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳ 19 July 2016
فرمانده‌ی سپاه نینوا استان گلستان گفت: هم‌زمان با برگزاری اجلاسیه‌ی ۴ هزار شهید استان گلستان ۲۴۶ برنامه‌ی مختلف در شهرستان‌های مختلف استان گلستان برگزار می‌شود.
سردار رحمت‌الله صادقی ظهر دیروز در پنجمین جلسه‌ی شورای سیاست‌گذاری اجلاسیه‌ی 4 هزار شهید استان گلستان اظهار داشت: 25 آذرماه امسال اجلاسیه‌ی 4 هزار شهید در استان برگزار می‌شود که در این راستا 246 برنامه‌ی متنوع پیش‌بینی شده است.
وی افزود: برای برگزاری این برنامه‌ها 11 کارگروه در شورای سیاست‌گذاری اجلاسیه‌ی 4 هزار شهید استان گلستان تشکیل شده و برنامه‌های اجرائی را پیگیری می‌کند.
فرمانده‌ی سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: این شورا در 14 شهرستان استان به ریاست فرمانداران تشکیل شده و برنامه‌های اجرائی را در آن شهرستان پیگیری می‌کنند.
صادقی گفت: در این جلسه شورا، موضوع دهکده مقاومت که یکی از ماندگارترین آثار فاخر فرهنگی در هر استانی است، مطرح و پیگیری شد و مقرر شده که مباحث محتوایی این دهکده مقاومت با همکاری و کمک گروه‌های مشاور مردمی و سازمان‌های صاحب نظر انجام شود.
وی افزود: در یک ماه آینده موضوعات تولید محتوایی این دهکده و مسائل نرم‌افزاری آن تدوین می‌شود و مردم و صاحب نظران می‌توانند طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای طراحی این دهکده از طریق سایت اجلاسیه ارسال کنند.
فرمانده‌ی سپاه نینوا استان گلستان گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا و به‌خصوص شهدای منا و شهدای مدافعان حرم و تبلیغات محیطی نیز در کارگروه‌ها مطرح و تصویب شده است.
صادقی اظهار کرد: مقرر شد این جلسات شورای شورای سیاست‌گذاری اجلاسیه‌ی 4 هزار شهید استان گلستان ماهانه برگزار شود و عناوین برنامه‌های استانی این اجلاسیه نیز در جلسه‌ی بعدی ارائه و تدوین می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار