بیش از ۲۰ درصد از مشاغل کشور توسط کمیته‌ی امداد ایجاد شده و با اختصاص منابع بیش از ۲۵۰ هزار شغل در راستای اقتصاد مقاومتی ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۲۶۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 20 July 2016
 قائم مقام کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: بیش از ۲۰ درصد از مشاغل کشور توسط کمیته‌ی امداد ایجاد شده و با اختصاص منابع بیش از ۲۵۰ هزار شغل در راستای اقتصاد مقاومتی ایجاد می‌شود.
سید منصور برقعی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: محرک ایجاد کمیته‌ی امداد یک تکلیف دینی است و خدمتگزار بودن، پرتلاش بودن و هم‌زبان و همدل بودن برای امدادگران یک فضیلت است.
برقعی توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش را از مهم‌ترین تکالیف کمیته‌ی امداد برشمرد و اظهار کرد: بیش از ۲۰ درصد مشاغل ایجاد شده درکشور به‌واسطه‌ی کمیته‌ی امداد بوده و برای ایجاد آن یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از تسهیلات بانکی و منابع امدادی استفاده شده است.
وی افزود: در حال مذاکره هستیم و در صورت توافق و اختصاص منابع بیش‌تر تا حدود ۲۵۰ هزار شغل در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را در کشور عملیاتی می‌کنیم.
برقعی افزود: کمیته‌ی امداد دارای منابع دولتی در چارت مشخص و هم‌چنین از حدود دو هزار میلیارد تومان منابع مردمی برخوردار است که همه‌ی آن‌ها باید در مسیر مشخص خود هزینه شود.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشوربا بیان این‌که کمیته امداد تنها یک امانتدار است که این منابع را به نیازمندان می‌رساند، تصریح کرد: بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار مستمری‌بگیر در سطح کشور تحت پوشش کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) هستند.
برقعی افزود: حدود دو میلیون نفر در سطح کشور به شکل موردی از خدمات کمیته‌ی امداد بهره‌مند می‌شوند.
وی در رابطه با مبلغ پرداختی به اعضای کمیته‌ی امداد اظهار کرد: بر اساس تعیین سازمان مدیریت به هر یک از خانواده‌های تحت پوشش کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) در سطح کشور بین ۵۰ تا ۱۱۰ هزار تومان کمک معیشت بر اساس تعداد اعضای خانوار پرداخت می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اعتبار دریافتی از کشور را در طول سال چهار هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با این مبلغ حدود ۶ میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته‌ی امداد خمینی (ره) را کمک‌رسانی می‌کنیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار