شعبان غربا: به‌طور قطع موضوع مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های پلیس در سال جاری است.
کد خبر: ۲۶۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 20 July 2016
شعبان غربا اظهار کرد: مأموران عملیات ویژه‌ی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آزادشهر پس از مدت‌ها کار تحقیقاتی و پلیسی در نهایت موفق شدند 55 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در منزلی در این شهرستان کشف کنند.
وی ادامه داد: در این عملیات یک نفر دستگیر شد که برای طی مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان خاطرنشان کرد: مأموران عملیات ویژه‌ی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی پنج روز گذشته موفق شدند 118 کیلوگرم انواع مواد مخدر را در سطح استان کشف کنند.
غربا بیان کرد: طی این اقدام، تا کنون پنج نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

وی تأکید کرد: مبارزه با مواد مخدر در سطوح مختلف مبارزه با توزیع‌کنندگان خورد و کلان، جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی نقاط آلوده اجرایی می‌شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان تصریح کرد: به‌طور قطع موضوع مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های پلیس در سال جاری است و پلیس گلستان نیز در این راستا از تمام توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری استفاده خواهد کرد.

تلفن 110 بهترین راه ارتباطی مردم با پلیس است
غربا بیان کرد: هوشیاری خانواده‌ها در کنترل فرزندان، اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه توسط تمامی دستگاه‌های مسئول و همراهی و مشارکت مردم در راستای مبارزه با تولید و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، نقش موثری در موفقیت این مأموریت مهم پلیس خواهد داشت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان تأکید کرد: رویکرد پلیس در برخورد با جرائم و حل معضلات جامعه، رویکرد اجتماعی و مردم‌محور است و تقاضا داریم مردم در این راه، همراه و همگام با پلیس باشند.
غربا متذکر شد: اطلاع‌رسانی به موقع شهروندان از فعالیت‌های مشکوک و حتی مجرمانه، تأثیر بالایی را در کاهش وقوع جرم به‌خصوص در حوزه مواد مخدر خواهد داشت.
وی در پایان ابراز کرد: تلفن 110 بهترین راه ارتباطی مردم با پلیس است که مردم می‌توانند به‌طور مستقیم اخبار و اطلاعات خود از فعالیت مجرمان و حتی اقدامات مشکوک را به پلیس گزارش کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات پلیسی و انتظامی توسط پلیس انجام شود.

منبع: فارس
برچسب ها: مواد مخدر ، گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار