۱۳۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی شهرداری گرگان در سال جاری است که معادل برودجه عمرانی کل استان گلستان است.
کد خبر: ۲۶۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 20 July 2016
مدیر دفتر فنی استانداری گلستان گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی شهرداری گرگان در سال جاری است که معادل برودجه عمرانی کل استان گلستان است.
رسول حسام  در جلسه‌ی شورای مدیران و تودیع و معارفه شماری از مدیران شهرداری گرگان اظهارکرد: اعتبارات عمرانی استان گلستان 130 میلیارد تومان است که 25 دستگاه اجرائی برای برنامه‌ریزی آن تلاش کنند.
وی افزود: این در حالی است که امسال 130 میلیارد تومان اعتبار برای بودجه‌ی عمرانی شهرداری گرگان اختصاص یافته که این دستگاه به‌تنهایی باید برای آن برنامه‌ریزی و اقدام کند و توانسته رضایت مردم را جلب کند.
مدیر دفتر فنی استانداری گلستان تصریح کرد: یک مجموعه برای موفقیت به یک برنامه‌ی جامع و کامل نیاز دارد و استفاده از یک برنامه‌ی جامع سبب جلب رضایت‌مندی مردم می‌شود.
حسام گفت: شهرداری گرگان نیز در بخش عمرانی توانسته با هم‌فکری و هم‌دلی و برنامه‌ریزی جامع توانسته رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته باشد.
وی اظهار کرد: تدوین برنامه‌ی جامع در بودجه عمرانی نیازمند شناخت دقیق از این حوزه است و تعامل با دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز سبب کوتاه شدن زمان اجرای طرح‌ها و موفقیت در طرح‌ها شده است.
مدیر دفتر فنی استانداری گلستان افزود: مدیریت زمان در پروژه‌ها در محدوده‌ی شهری که برای مردم است از اهمیت بالایی برخوردار است.
محسن احمدی معاونت سابق فنی و عمران شهرداری گرگان هم در این مراسم گفت: در 3 سال اخیر سالانه 250 قرارداد عمرانی در شهرداری گرگان امضاء شده و اصلاح معابر، مبلمان شهری، تحولات در زیباسازی شهری، احداث 19 پارک و 65 سرویس بهداشتی و غیره از مهم‌ترین اقدامات عمرانی انجام شده در شهر گرگان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار