کمیته‌ی بانوان که در بنیاد بیماران خاص افتتاح می‎شود. بانوانِ دچار بیماری‎های خاص و یا یکی از اعضای خانواده‌ی آن‌ها که جزو بیماران خاص هستند به آموزش‎های مهارتی مجهز خواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 21 July 2016
کلثوم غفاری پیش از ظهر امروز در دومین نشست علمی تخصصی سازمان‎های مردم نهاد فعال در حوزه‌ی زنان و خانواده استان گلستان اظهار کرد: کمیته‌ی بانوان که در بنیاد بیماران خاص افتتاح می‎شود. بانوانِ دچار بیماری‎های خاص و یا یکی از اعضای خانواده‌ی آن‌ها که جزو بیماران خاص هستند به آموزش‎های مهارتی مجهز خواهد کرد.
وی با بیان این‌که به‌زودی همایش بنیاد بیماری‎های خاص در استان گلستان برگزار می‎شود، تصریح کرد: به احتمال زیاد این همایش روز سه‎شنبه 12 مردادماه جاری با حضور بانوان تأثیرگذار استان گلستان برگزار می‎شود.

برنامه‎های دهه‌ی کرامت و روز دختر به دستگاه‎های اجرایی ابلاغ شد
غفاری؛ تجمیع استعداد و توانمندی سازمان‎های مردم نهاد را قدرتی بزرگ دانست و گفت: ظرفیت‎های بزرگی در سمن‎ها نهفته شده که اگر تجمیع شوند حتماً نتیجه‎بخش خواهد بود، حرکت انفرادی شاید ما را به اهداف نزدیک کند اما موجب هدررفت نیروی زیادی خواهد شد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با بیان این‌که استفاده از تجربیات مانع دوباره‎کاری می‎شود بر لزوم ارتباط سمن‎ها با یکدیگر تأکید کرد.
وی به برنامه‎ریزی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در برگزاری گرامیداشت دهه‌ی کرامت و روز دختر اشاره کرد و افزود: برنامه‎های امور بانوان به مشاوران دستگاه‎های اجرایی ابلاغ شده است.

سمن‎ها به آموزش در حوزه‌ی اشتغال و کارآفرینی توجه کنند
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با بیان این‌که سمن‎ها به آموزش در حوزه‌ی اشتغال و کارآفرینی توجه کنند، گفت: مخاطبانی که به هر یک از سازمان‎های مردم نهاد مراجعه می‎کنند راهکارهای اشتغال و کارآفرینی برای آن‌ها بازگو شود اگر یک مخاطب راهکارهای اشتغال، کارآفرینی و مشاغل خانگی را بداند دچار آسیب‎های اجتماعی نمی‎شود.
غفاری توجه به موضوع بهداشت و سلامت در امر خانه و خانواده به‌ویژه بانوان را بسیار مهم خواند و افزود: بانوان باید به سلامت خودشان بیش‌تر اهمیت دهند سلامت خانواده متأثر از سلامت بانوان است.
وی افزود: تحرک، شادابی، ورزش، پر کردن اوقات فراغت، کاهش آسیب‎های اجتماعی، مصرف بهینه‌ی انرژی، اهدای خون از مواردی است که بانوان باید به آن بیش‌تر توجه کنند.

منبع: فارس
برچسب ها: بیماران خاص ، گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار