رونمایی از تور مجازی مرکز فنی و حرفه‌ای گرگان و افتتاح آزمون آنلاین سنجش الکترونیک از مهم‌ترین برنامه‌های هفته‌ی فنی وحرفه‌ای و مهارت در استان گلستان است.
کد خبر: ۲۶۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 22 July 2016
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان گفت: رونمایی از تور مجازی مرکز فنی و حرفه‌ای گرگان و افتتاح آزمون آنلاین سنجش الکترونیک از مهم‌ترین برنامه‌های هفته‌ی فنی وحرفه‌ای و مهارت در استان گلستان است.
ابوالفضل تیرانداز ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: از 31 تیر تا ششم مردادماه هفته‌ی کارآفرینی و ترویج آموزش و فنی وحرفه‌ای نام‌گذاری شده که برنامه‌های مختلفی در این هفته در استان گلستان تدارک دیده شده است.
وی افزود: نمایشگاه گذر مهارت 2 و تا 5 مردادماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با هدف معرفی محصولات کارآموزان آموزشگاه فنی وحرفه‌ای در استان برگزار می‌شود.
مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان گلستان تاکید کرد: برگزاری نشست خبری، عطرافشانی گلزار شهدا و افتتاح کارگاه آسانسور و رونمایی از تور مجازی مرکز فنی و حرفه‌ای گرگان از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی تصریح کرد: آزمون آن‌لاین (سنجش الکترونیک) و رونمایی از سامانه‌ی پیش‌آزمون و تور خبری مرکز، افتتاح چند آموزشگاه خصوصی هم برنامه‌های دیگر این هفته است.
تیرانداز افزود: در این هفته 42 مربی حق‌التدریسی که تبدیل به صورت رسمی شدند، آغاز به کار کردند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان هم‌چنین تأکید کرد: در این هفته المپیک مرحله‌ی استانی فنی و حرفه‌ای  کلید می‌خورد و مرحله‌ی شهرستانی با شرکت یک‌ هزار داوطلبان در 28 رشته از سراسر استان برگزار شد.
تیرانداز افزود: مرحله‌ی استانی این رقابت‌ها با شرکت 200 داوطلب در 20 حرفه آغاز می‌شود که برگزیدگان به مرحله‌ی کشوری  راه می‌یابند.
وی افزود: در 4 ماه نخست امسال 7 هزار و 500 نفر در 550 دوره‌ی آموزشی در مراکز فنی و حرفه‌‌ای استان گلستان در شهرستان‌های مختلف آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار