هفته‌ی سوم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه‌ی کشور با شرکت 84 رأس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در 8 دور به مسافت یک‌ هزار متر برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 23 July 2016
دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: هفته‌ی سوم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه در مجموعه‌ی سوارکاری شهر بندرترکمن استان گلستان برگزار شد.
حکیم ایگدری اظهار داشت: هفته‌ی سوم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه‌ی کشور با شرکت 84 رأس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در 8 دور به مسافت یک‌ هزار متر برگزار شد.
وی افزود: در پایان این رقابت‌ها اسب یول بارس با چابکسواری یاسر جرجانی، دلبر اوچ قوئی با چابکسواری پیمان قلرعطا، اسب اورلیا با چابکسواری امان محمد قلرعطار، محمد خوجملی با اسب گلهان، بنیامین جرجانی با اسب سودانور و آق‌اویلی بشگرد با اسب مه‌وش، احمدپقه با پانیل و جوادآچاک با اسب شی‌شی عنوان‌های نخست دورهای مختلف را کسب کردند.
دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان در پایان این هفته از رقابت‌ها در مجموع 567 میلیون ریال جایزه‌ی نقدی به صاحبان اسب‌های برتر اهدا شد.
ایگدری گفت: مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه در 5 هفته در مجموعه‌ی سوارکاری بندرترکمن برگزار می‌شود.
در فصول مختلف مسابقات سوارکاری در پیست‌های سوارکاری شهرستان‌های آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس در استان گلستان برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار