طرح آموزشی یاوران ولایت از امروز به مدت 6 شبانه‌روز در اردوگاه شیرآباد شهر خان‌ببین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷ 23 July 2016
فرمانده‌ی سپاه نینوای استان گلستان گفت: دشمنان امروز سعی دارند در لایه‌های فرهنگی جامعه رخنه کنند و نوجوانان و دانش‌آموزان باید با روش‌های جنگ نرم دشمن آشنا شوند.
سردار رحمت الله صادقی عصر امروز در مراسم آغاز دومین طرح یاوران ولایت در اردوگاه شیرآباد شهر خان‌ببین شهرستان رامیان اظهار داشت: دشمنان امروز سعی دارند در لایه‌های فرهنگی جامعه رخنه کنند که مسئولیت شما دانش آموزان را دو چندان می‌کند.
وی با اشاره به میدان مدرسه به عنوان پایگاه سازندگی در عرصه ایثار و شهادت افزود: مردانه دنبال کردن بسیج سبب سرریز شدن باور به بدنه‌ی بسیج خواهد شد.
فرمانده‌ی سپاه نینوا استان گلستان با یادآوری رشادت‌های نوجوانان در جبهه‌های جنگ و جنگ نرم تصریح کرد:  امروز بر هر جوان و نوجوان ایرانی لازم است تا با همه‌ی وجود از مرزهای ایران اسلامی دفاع کنند.
صادقی گفت: هویت‌بخشی به دانش‌آموزان از طریق واگذاری مسئولیت و تمرین کار دسته‌جمعی و تقویت بنیه‌ی دینی و انقلابی نوجوانان از اهداف برگزاری این همایش است.
وی تأکید کرد: راهبرد دانش آموز محوری اولویت کار بسیج دانش‌آموزی قرار گرفته و توجه به اصل دانش‌آموز محوری و ارتقاء سطح مدیریتی دانش‌آموزان از اهداف برگزاری این طرح است.
فرمانده‌ی سپاه نینوا استان گلستان گفت: امسال به ازای هر دبیرستان استان 6 نفر آموزش می‌بینند و در مجموع در استان 2 هزار و 160 نفر در طرح یاوران ولایت آموزش دیدند.
صادقی افزود: طرح آموزشی یاوران ولایت از امروز به مدت 6 شبانه‌روز در اردوگاه شیرآباد شهر خان‌ببین برگزار می‌شود و برای هویت‌بخشی به دانش آموزان امور بسیج را به در مدارس به دانش‌آموزان واگذار می‌کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار