علی نذیری: همه‌ی مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند نقاط بحرانی و حاد را شناسایی کنند تا بتوانیم سریع‌تر برای گروه هدف برنامه‌ریزی کنیم.
کد خبر: ۲۶۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 24 July 2016
علی نذیری در دومین جلسه‌ی توجیهیِ بین اداره‌ی کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیران و کارشناسان ادارت کل استان که با هدف «تقسیم کار استانی در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی» در محل سالن جلسات دفتر سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شد با اشاره به اهمیت مشکلات و آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: همه‌ی مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند نقاط بحرانی و حاد را شناسایی کنند تا بتوانیم سریع‌تر برای گروه هدف برنامه‌ریزی کنیم.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که مهم‌ترین و اولویت‌دارترین آسیب‌های اجتماعی را اعتیاد، حاشیه‌نشینی، فساد و فحشا، طلاق و ... دانستند، گفت: این مشکلات در استان ما هم وجود دارد و همه‌ی ما موظف هستیم این آسیب‌ها را شناسائی کنیم و در رفع این مشکلات گام‌های سریع‌تری برداریم.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان افزود: در طرح فوق 22 موضوع به عنوان موضوعات اصلی در سطح کشور اعلام شده که با کار کارشناسی صورت گرفته در اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، 10 موضوع به عنوان اولویت اول استان مشخص و شاخص‌های اصلی و اهداف کمی آن نیز عنوان شده که شامل اعتیاد (شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان)، طلاق (بهزیستی)، خودکشی (مرکز بهداشت استان) حاشیه‌نشینی (راه و شهرسازی استان)، آسیب‌های فضای مجازی (پلیس فتا)، مفاسد اخلاقی و اجتماعی (شورای امر به معروف و نهی از منکر)، مدیریت سواحل و تفرجگاه‌ها (اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری)، آسیب‌های محیط‌های مدارس (اداره کل آموزش و پرورش)، زنان سرپرست خانوار (کمیته امداد) و آسیب‌های محیط‌های دانشگاهی است.
وی خاطرنشان کرد: بعد از طرح پیش‌نویس هر دستگاه اصلی ضمن بررسی جمعیت، قومیت، آداب و رسوم و... با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط، برای کاهش و برطرف کردن این آسیب‌ها اقدام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار