ابراهیم کریمی: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان 4 نقطه از سواحل دریای خزر که شامل گمیشان، نوکنده، بندرگز و بندرترکمن را برای شنا و در قالب طرح دریا سالم‌سازی را در نظر دارد.
کد خبر: ۲۶۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 25 July 2016
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با اشاره به این‌که استان گلستان آمادگی اسکان ۸۰ هزار گردشگر و مسافر را دارد، گفت: ۴ نقطه از سواحل دریای خزر در شهرهای گمیشان، نوکنده، بندرگز و بندرترکمن برای شنا در قالب طرح دریا سالم‌سازی شده است.
ابراهیم کریمی اظهار داشت: استان گلستان با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در حوزه‌ی گردشگری دارد مسافران و گردشگران را به سمت خود می‌کشاند و این علتی شد مبنی بر این‌که اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بتواند همه‌ی ظرفیت‌ها را برای یک سفر تابستانی بسیار خوب برای رفاه حال مسافران و گردشگران برنامه‌ریزی کند.
وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ظرفیت 19 هتل، 12 مهمان‌پذیر، 4 هتل آپارتمان، 8 پانسیون، 41 خانه مسافر، 2 اقامتگاه بوم‌گردی و سرگرمی که در سطح استان گلستان وجود دارد این استان آمادگی اسکان حدود 80 هزار نفر مسافر و گردشگر را دارد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان افزود: با توجه به اقلیم‌های جغرافیایی متفاوت گلستان و سلیقه‌های مختلف مسافران و گردشگران، ظرفیت‌های بوم کلبه‌ها در نظر گرفته شده که مسافران بتوانند از طبیعت‌گردی بهره ببرند و اقامت آن‌ها  تنها منحصر به هتل نباشد.
کریمی افزود: هم‌چنین با توجه به ظرفیت‌های گردشگری طبیعی که در استان گلستان وجود دارد، اجرای بوم کلبه پیگیری می‌شود.
وی با اشاره به ظرفیت گردشگری ساحلی دریای خزر گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان 4 نقطه از سواحل دریای خزر که شامل گمیشان، نوکنده، بندرگز و بندرترکمن را برای شنا و در قالب طرح دریا سالم‌سازی را در نظر دارد و در کنار این موضوعات آموزش و مسائل متعدد دیگری هم برنامه‌ریزی شده است.
کریمی اظهار کرد : دستگاه‌های نظارتی که برگرفته از کارشناسان و بازرسان ستاد خدمات سفر است بازدیدهای مکرر و روزانه‌ای دارند تا خوش‌بختانه همانند نوروز 95 استان گلستان هیچ شکایتی را از مسافران نداشته باشیم.

وی افزود: سامانه‌ای با شماره تماس 9622 جهت رسیدگی به شکایات مسافران راه‌اندازی شده که می‌توانند با مراجعه به این سامانه در کمترین زمان ممکن به مشکلات آنها رسیدگی شود.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار