علی محمد جعفری: کانون بسیج رسانه شهرستان گنبدکاووس هم‌زمان با روز خبرنگار در این شهرستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۶۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 25 July 2016
مسئول بسیج رسانه‌ی استان گلستان گفت: کانون بسیج رسانه شهرستان گنبدکاووس هم‌زمان با روز خبرنگار در این شهرستان افتتاح می‌شود.
علی محمد جعفری شامگاه یکشنبه در دیدار با فرمانده‌ی سپاه شهرستان گنبدکاووس و جمعی از اعضای بسیج رسانه اظهار داشت: هم‌زمان با گرامیداشت روز خبرنگار، کانون بسیج رسانه‌ی شهرستان گنبدکاووس با حضور مسئولان شهرستان، خبرنگاران و مدیران اجرایی افتتاح خواهد شد.
وی افزود: 80 درصد از جامعه هدف خبرنگاران در مرکز استان و بقیه در شهرهای دیگر استان پراکنده هستند که بالاترین جمعیت خبرنگاران شهرهای استان در شهرستان گنبدکاووس با حدود 30 تا 40 نفر است.
مسئول بسیج رسانه استان گلستان ادامه داد: با توجه به شکل‌گیری بسیج رسانه در 2 سال گذشته اتفاقات خوبی در موضوع دوره‌های آموزشی، برگزاری اردو و گرامیداشت روز خبرنگار انجام شده و امیدواریم با افتتاح کانون شرق استان بتوانیم فعالیت‌های شرق را به مرکزیت شهرستان گنبدکاووس ادامه دهیم.
جعفری اظهار کرد: برنامه متمرکز روز خبرنگار در 18 مردادماه در مرکز استان برگزار خواهد شد و در یک یا دو روز بعد از این مراسم متمرکز،  مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و افتتاح کانون بسیج رسانه در این شهرستان برگزار خواهد شد.
فرمانده‌ی سپاه شهرستان گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: رسانه و مطبوعات به مانند شمشیر دولبه هستند و خبرنگاران در موضوع فعالیت‌های خود باید ظرافت خاصی را داشته باشند.
علی لشکر بلوکی افزود: شهرستان گنبدکاووس ظرفیت بسیار خوبی دارد و پتانسیل آن تنوع قومیتی است که می‌توان از این ظرفیت در تولید هنر و خبر استفاده کرد.
وی ادامه داد: سپاه شهرستان گنبدکاووس آمادگی همکاری لازم با اصحاب رسانه و بسیج رسانه را دارم و هرگونه کمکی که در این حوزه نیاز باشد با شما خواهم داشت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار