سرهنگ عبدالله عینعلی: استان گلستان از امروز مزین به عطر ۶ شهید دوران دفاع مقدس خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۴ 28 July 2016
معاون هماهنگ‌کننده‌ی سپاه نینوای استان گلستان گفت: استان گلستان از امروز مزین به عطر ۶ شهید دوران دفاع مقدس خواهد شد.
سرهنگ عبدالله عینعلی اظهار داشت: در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از عصر امروز مردم استان گلستان به استقبال 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهند رفت.
وی افزود: مراسم استانی استقبال از 3 شهید در روز پنج‌شنبه ساعت 19 از پلیس راه نوکنده شهرستان بندرگز به سمت یادمان شهدای غواص نوکنده برگزار و مراسم وداع نیز هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در همین مکان برگزار می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوای استان گلستان تصریح کرد: مراسم استقبال از 3 شهید در گرگان در روز پنج‌شنبه ساعت 20 در میدان شهید قندهاری (ترمینال) به سمت امام‌زاده عبدالله گرگان و مراسم وداع نیز هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در محل امام زاده عبدالله برگزار می‌شود.
وی گفت: مراسم متمرکز تشییع این 6 شهید هم روز جمعه در مصلی نماز جمعه گرگان برگزار می‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوای گلستان اظهار کرد: مراسم تشییع این شهدا پس از مراسم نماز جمعه از مصلی گرگان تا میدان شهدا برگزارمی‌شود که یک شهید در گرگان و در ستاد سپاه نینوا گلستان به خاک سپرده خواهد شد و 5 شهید هم به شهرهای کلاله و بندرترکمن انتقال داده می‌شوند.
عینعلی افزود: هم‌زمان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) 3 شهید در بندرترکمن و 2 شهید هم در شهر فراغی کلاله  تشییع و تدفین می‌شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار