گزارشی از نشست مجمع سیستانی های اصلاح طلب گلستان
"حسین شیخ ویسی" عضو شورای اصلاح طلبان گرگان در این نشست با انتقاد از بی توجهی استاندار گلستان به اقوام، گفت: حتی یک اصلاح طلب سیستانی در مدیریت ها بکار گرفته نشده در حالیکه ما 27 درصد جمعیت استان هستیم.
کد خبر: ۲۷۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴ 16 August 2016
نشست مجمع سیستانی های اصلاح طلب استان گلستان امشب در سالن مهر پارک چاله باغ گرگان برگزار شد.
"حسین شیخ ویسی" عضو شورای اصلاح طلبان گرگان در این نشست با انتقاد از بی توجهی استاندار گلستان به اقوام، گفت: حتی یک اصلاح طلب سیستانی در مدیریت ها بکار گرفته نشده در حالیکه ما 27 درصد جمعیت استان هستیم.
وی افزود:  سیستانیها در دولت اصلاحات 24 مدیر ، در دولت احمدی نژاد 14 مدیر ولی در دولت روحانی پنج مدیر هم نداریم کسانی هم استفاده شدند  بدون مشورت با بزرگان قوم بوده است.
شیخ ویسی با بیان اینکه آیا یک مدیر شایسته در میان جمعیت سیستانی های مقیم گلستان نبود، اضافه کرد: ما اعتراض  خود به استاندار را مستقیم به شخص ایشان و سپس از طریق آیت الله نورمفیدی و آقازاده ایشان ابراز کردیم ولی متاسفانه هیچ اقدامی نشده است.
این عضو مجمع سیستانی های اصلاح طلب با انتقاد از عملکرد استاندار گلستان، کارنامه حسن صادقلو را قابل دفاع ندانست و خاطرنشان کرد: نقش مدیریت سیاسی شما در انتخابات اخیرمجلس چه بود. آیا رضایت از عملکرد مدیران شما مردم را به پای صندوق آورد یا فعالیت نیروهای اصلاح طلب و حامیان دولت.
شیخ ویسی  افزود: آیا انتصاب یک جوان بی تجربه به عنوان معاون عمرانی استاندار بدون توجه به نیروهای قوی، بومی دهن کجی به شایسته سالاری نیست.
همچنین عصو شورای مجمع سیستانیهای اصلاح طلب گلستان در این نشست با بیان اینکه مطالبات ما همواره مبتنی بر شایسته سالاری و نگاه اصلاح طلبانه بوده و نه صرفا از خواستگاه قومی، گفت: آقای استاندار به چه دلیل از شایستگان اصلاح طلب سیستانی استفاده نکرد، درحالیکه از کسانی استفاده کردید که نه تنها در کمپین روحانی نبودند بلکه در کمپین مخالفان دولت فعالیت می کردند.
"محمود سالاری" افزود:  ما درسال 80 علیرغم داشتن کاندیداهای سیستانی از نامزد اصلاح طلبان در انتخابات حمایت کردیم و درسالهای 84 و 88 و92 همگام با سایر اصلاح طلبان از کاندیداهای اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردیم.
به گفته وی، مجمع سیستانی های اصلاح طلب استان گلستان در  انتخابات اخیر مجلس هم با وجود کاندیداهای سیستانی  با تمام قوا از کاندیداهای اصلاح طلبان حمایت کرد و رای موثری هم درموفقیت نمایندگان کنونی گرگان داشتند
یک عضو شورای اصلاح طلبان گرگان نیز در این نشست از رویکرد سیاسی اجتماعی استاندار گلستان انتقاد کرد و یادآور شد: آیا مدیران استانی دولت روحانی همپای دولت مرکزی ازسیاست های رییس جمهور در سیاست داخلی و سیاست خارجی و برجام حمایت کرده اند.
"ابوالقاسم صفوی" افزود:متاسفانه مدیریت استان در زمینه های اقتصادی هم موفق نبوده است و قاطعانه می توان گفت استان گلستان در سه سال گذشته سرمایه قابل توجهی جذب نکرده است.
وی خطاب به رییس جمهوری گفت: آقای روحانی ما در سال 96 همپای شما خواهیم بود علی رغم نامهربانی ها و بی توجهی به نیروهای اصلاح طلب در استان گلستان.
صفوی خاطرنشان کرد: مارا متهم به سهم خواهی میکنند، درحالیکه نه به پست شما و نه به امکانات شما نیازی داریم ولی به بی عدالتی شما و بی توجهی های شما به شایستگان اعتراض داریم.
عضو شورای اصلاح طلبان گرگان اضافه کرد: کسانی توسط استاندار به کار گمارده شده اند که بعضا حتی یک روز سابقه مدیریت ندارند، آیا توسعه توسط مدیران توسعه نیافته ممکن است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار