همزمان با هفته دولت
نگاهی به برنامه های پنج روزه دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در استان گلستان حکایت از تدوین برنامه های متنوع و موثری از سوی برنامه ریزان این سفر بوده است، اما سئوال اساسی اینجاست چگونه برای سیاسی ترین وزیر کابینه و متولی امور احزاب هیچ دیداری با احزاب و فعالان سیاسی و اجتماعی استان برنامه ریزی نشده است.
کد خبر: ۲۸۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲ 25 August 2016
وزیر کشور در اقدامی بی سابقه برای سفری پنج روزه به استان گلستان صبح امروز وارد فرودگاه گرگان شد، آگاهان سیاسی و صاحب نظران سفر وزیر کشور به گلستان را نشانه ای مثبت از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به استان محرومی چون گلستان ارزیابی می کنند.
نگاهی به برنامه های پنج روزه دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در استان گلستان حکایت از تدوین برنامه های متنوع و موثری از سوی برنامه ریزان این سفر دارد، اما سئوال اساسی اینجاست چگونه برای سیاسی ترین وزیر کابینه و متولی امور احزاب هیچ دیداری با احزاب و فعالان سیاسی و اجتماعی استان برنامه ریزی نشده است.
این در حالیست پیش از این دیدارهای مختلفی با مقامات پایین تر سیاسی وزارت کشور برنامه ریزی می شد ولی در این برهه جای گفتگوی نخبگان سیاسی استان با وزیر کشور خالی است.
گرچه شنیده شده که تعدادی از فعالان سیاسی با دکتر سامانی قائم مقام وزیر در امور مجلس و استانها دیدار خواهند کرد اما انتظار می رود که مسئولان دفتر وزیر کشور و استانداری گلستان این نقص بزرگ در برنامه های دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور را جبران کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار