همزمان با سفر پنج روزه رحمانی فضلی به گلستان
آقای وزیر ما گل میخواهیم و گل زن! میدان رقابت، جای تجربه اندوزی و تمرین نیست! وقتی در همسایگی ما استان سمنان در هفته دولت دو کارخانه عظیم ترانسفورماتور سازی و فولاد توسط معاون اول محترم و دهها پروژه عظیم دیگربه بهره برداری می رسد و در استانهای مازندران و خراسان شمالی نیز این اقدام تحسین برانگیز تکرار می شود حق داریم که توقع ما هم بالاتر باشد...چرا ما بی بهره ایم؟!
کد خبر: ۲۸۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 26 August 2016

محمد ولی علاالدینی- جناب آقای دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور به استان گلستان خوش آمدید. در هفته دولت فرصتی پیش آمد هر استانی با "تدبیر" دولت محترم میزبان یکی از اعضای دولت باشد تا با افتتاح پروژه و بزرگداشت هفته دولت "امید" را به مردم برای آینده ای روشن به ارمغان بیاورند.
جناب وزیر؛ استان گلستان از نقاط مثبتی بهره مند است که به اجمال میشود به وحدت اقوام و مذاهب ، 4000 شهید انقلاب و جنگ تحمیلی، عالمان و بزرگان و نخبگان ، تاریخ غنی، جغرافیا و اقلیم زیبا و متنوع، وجود زیر ساختهایی چون جاده ، راه آهن و فرودگاه بین المللی، مردمی فهیم ، دانا و شاد نامبرد.
بطورکلی مردمان این سرزمین سهم بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و مشارکت بسیار بالا در انتخاباتها داشته اند و بویژه در انتخاب دکتر روحانی بعنوان ریاست جمهوری ، و نیز رتبه اول مشارکتا مردم در آخرین انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی  از افتخارات این استان است.
این مردم آنقدر قدر شناس هستند که به نماینده امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) بواسطه صداقت و محوریت وحدت اقوام و مذاهب در استان بالاترین رای را به نسبت جمعیت به ایشان در کشور دادند.
آقای وزیر؛ با این همه نقاط مثبت  استان گلستان ، باید عرض کنم در فقر شدیدی بسر می برد، و جای بسی خوشحالی دارد که جنابعالی با بیانی تحسین برانگیز در برنامه زنده تلویزیونی دیشب در شبکه گلستان به این عقب افتادگی تاریخی اشاره کردید و به بازدید روزگذشته از بندر ترکمن و گمیشان اشاره کردید و گفتید که مردم این منطقه بخواهند سرمایه گذاری کنند  خودم بعنوان وزیر کشور ضامن آنها می شوم و شخصا حمایت می کنم و اشاره کردید در اینجا می گویم که فرشتگان آسمانی و مردم بشنوند.
آقای وزیر درود بر شرف و ذات پاکت که دلت بدرستی برای استان با ظرفیت گلستان سوخت و انگیزه کمک پیدا کردید.
آقای رحمانی فضلی ؛ استان گلستان را به تیم فوتبالی تشبیه میکنم که مربی در آخر بازی بدون آنکه بتواند گلی بزند بازنده بیرون می آید و در مصاحبه می فرماید تیم ما خوب بازی کرد !!! اما جای این تیم در انتهای جدول بازیهاست!
آقای وزیر ما گل میخواهیم و گل زن! میدان رقابت، جای تجربه اندوزی و تمرین نیست! وقتی در همسایگی ما استان سمنان در هفته دولت دو کارخانه عظیم ترانسفورماتور سازی و فولاد توسط معاون اول محترم و دهها پروژه عظیم دیگربه بهره برداری می رسد و در استانهای مازندران و خراسان شمالی نیز این اقدام تحسین برانگیز تکرار می شود حق داریم که توقع ما هم بالاتر باشد...چرا ما بی بهره ایم؟!
جناب وزیر؛ در برنامه زنده تلویزیونی شما کلیپی پخش شد از کارها و خدمات دولت محترم در استان که در سفرهای متعدد اعضای دولت افتتاح و یا کلنگ آن به زمین زده شد، از جنابعالی می پرسم ارزش ریالی و اشتغالزایی این خدمات چقدر است؟
 در مقایسه خدمات ارزنده دولت در سایر استانها قابل اعتنا می باشد؟ دولت اقتصاد کشور را با رشد منهای 6 درصد تحویل گرفت و امروز به مثبت 4.4 درصد رسانده یعنی رشدی معادل 10.4 درصد، سهم استان گلستان چند درصد بوده؟
یقینا دولت محترم نگاهش به استانها تبعیض آمیز نبوده و یقینا و به دنبال آن است که همه کشور بطور متوازن رشد کند ، اگر کوتاهی در این استان رخ داده یقینا از سر عمد نبوده و میتوان گفت که استان توان نداشته و یا آموزش لازم را ندیده اند و در همین اوضاع و احوال قبل و بعد از برجام استانهایی رشد اقتصادی خوب و بلکه عالی داشتند اما استان گلستان از این رشد با همه عشق و علاقه به این دولت بهره ای نبرده است.
جناب وزیر؛ این استان به سرعت بیش از سه برابر نیاز داشته تا بتواند علاوه بر جبران عقب افتادگی های گذشته مسیر رشد و توسعه را طی کند و این حق ماست در این فصل جدید که بعد از برجام حادث شده با استفاده درست از اقتصاد مقاومتی به وسیله مدیرانی توانمند و پرتلاش و دانا به اهداف واقعی توسعه دست یابیم.
آقای وزیر "امید" ما به "تدبیر" شما و دولت محترم است.

محمدولی علاءالدینی- فرزند شهید و رزمنده دفاع مقدس 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار