همزمان با چهارمین روز سفر وزیر کشور به گلستان
رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: مجموعه مارال فروز با سرمایه گذاری 400 میلیارد ریال سرمایه ثابت و 100 میلیارد ریال سرمایه در گردش احیاء شد.
کد خبر: ۲۸۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 28 August 2016
وزیر  کشور به همراه استاندار گلستان از مجموعه تولیدی - صنعتی مارال در شهرک صنعتی علی آبادکتول بازدید کرد.
دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی صبح یکشنبه به همراه دکتر صادقلو در چهارمین روز از سفر پنج روزه خود به گلستان از روند احیاء مجموعه تولیدی - صنعتی مارال بازدید کرد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان در حاشیه این بازدید به خبرنگار مهر گفت: مجموعه مارال فروز با سرمایه گذاری 400 میلیارد ریال سرمایه ثابت و 100 میلیارد ریال سرمایه در گردش احیاء شد.
حسینقلی قوانلو افزود: 350 میلیارد ریال آن سرمایه گذاری جدید است.
وی ادامه داد: با راه اندازی این واحد به طور مستقیم برای 100 نفر اشتغال ایجاد شده است.
قوانلو تصریح کرد: این مجموعه در دو شیفت کاری 12 ساعته در چهار بخش تولید رب گوجه فرنگی، انواع کنسرو، شالیکوبی و سردخانه افتتاح و راه اندازی شد.
وی خاطر نشان کرد: این واحد در صورت تکمیل ظرفیت توان ایجاد اشتغال تا 300 نفر به صورت مستقیم و حدود 900 نفر به صورت غیر مستقیم را دارد.
به گفته رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان اضافه کرد: این مجموعه در سال 1390 به دلیل مشکلات مالی و عدم تامین سرمایه گردش مورد نیاز و عدم حمایت بانک ها متوقف شد که سرمایه گذاران جدید با سرمایه گذاری 300 میلیاردی و نصب خطوط تولید جدید آماده بهره برداری شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار