در هفته دولت
حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، افزود: اجرای جشن شادمانه، نمایشگاه آثار نقاشی و عکاسی هنرمندان گنبدی و نمایشگاه مجموعه عروسک های نمایشی گنبد کاووس از جمله این برنامه هاست.
کد خبر: ۲۸۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 28 August 2016
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان های استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.
حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، افزود: اجرای جشن شادمانه، نمایشگاه آثار نقاشی و عکاسی هنرمندان گنبدی و نمایشگاه مجموعه عروسک های نمایشی گنبد کاووس از جمله این برنامه هاست.
وی ادامه داد: جشن شادمانه به مناسبت هفته دولت با استقبال بی نظیر مردم گنبدکاووس در محل مجموعه تفریحی توریستی دریاچه مصنوعی گنبدکاووس، برگزار شد.

به گفته حجت الاسلام فضیلت، این جشن که با همکاری فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری گنبدکاووس برگزار شده بود با تلفیقی از سخنرانی، اجرای موسیقی سنتی و طنز همراه بود.

وی به برگزاری نمایشگاهی از آثار نقاشی و عکاسی هنرمندان شهرستان گنبد در سوم شهریور ماه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس گشایش یافت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اضافه کرد: در این نمایشگاه ١٥ اثر عکاسی و ٢٠ اثر نقاشی با مضامین دینی در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی به برگزاری نمایشگاهی از مجموعه عروسک های نمایشی در هفته دولت اشاره کرد و گفت:
این نمایشگاه در گالری موج گنبدکاووس گشایش یافت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در توضیح این نمایشگاه، تصریح کرد: نمایشگاهی از عروسک های نمایشی دست ساخته تعدادی از هنرمندان و هنردوستان گنبدی در تاریخ چهارم شهریور در نگارخانه موج، گشایش یافت.

حجت الاسلام فضیلت خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه تعداد ٣٠ عروسک نمایشی، با دورریختنی ها ساخته شده که در کارگاهی با عنوان "آسمان عروسک ها آبی است" به نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه "عروسک های نمایشی" تا ١١ شهریور ماه در گالری موج دایر است و علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه واقع در خیابان امام خمینی جنوبی، روبروی تربیت معلم، کوچه دهم دیدن کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به اجرای نمایش کمدی "محله کاچه ها" در بندرگز اشاره کرد و گفت: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی حمید نائبی  با ٢٥ بازیگر و پشت صحنه از شهرستان گرگان  برای اجرای عموم به روی صحنه رفت .

وی از اجرای ورک شاپ نقاشی و خط در بندرگز خبر داد و اظهار کرد: این برنامه با همکاری انجمن خوشنویسان بندرگز و توسط استاد علی حسن پور یکی از سرشناس ترین هنرمندان خوشنویس شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام فضیلت از برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی با همکاری بسیج هنرمندان شهرستان مینودشت خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از دوم شهریور به مدت یک هفته در محل مجتمع فرهنگی و هنری مینودشت برپا می باشد.

وی اضافه کرد: تعداد ٣٠ تابلو از آثار هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی در رشته های مختلف با موضوعات عفاف و حجاب، فرهنگ ایثار و شهادت، اقتصاد مقاومتی در طول هفته دولت به نمایش گذاشته شد.

به گفته حجت الاسلام فضیلت، این نمایشگاه در اولین روز هفته دولت مورد بازدید کارشناس بانوان ادارات و مشاور اموربانوان فرمانداری شهرستان مینودشت قرار گرفت.

وی به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرستان کردکوی اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه از ٢٣ مرداد به مدت دو هفته در مرکز شهر برپاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین کمک به اقتصاد خانواده با تخفیف ٥٠% کتاب و همچنین حمایت از ناشرین و تولیدکندگان عرصه کتاب و کتابخوانی اعلام کرد .

وی افزود: این نمایشگاه با دو هزار عنوان کتاب و با ٢٠ موضوع و در مجموع ٢٥هزار جلد کتاب با موضوعات فرهنگ، تاریخ، پزشکی، جامعه شناسی، دینی، طب سنتی، کودک و نوجوان، ادبیات، شعر، قرآن، مفاتیح، ادعیه به نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام فضیلت در خاتمه یادآور شد: بیش از ٢٠٠ عنوان کتاب در بخش کودک و نوجوان با تخفیف ٣٠% قابل ارائه به علاقمندان می باشد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار