استاندار گلستان:
وی تصریح کرد: از ابتدای فعالیت این دولت هفت هزار و 60 پروژه در گلستان افتتاح و کلنگ زنی شده که تنها 443 مورد آن کلنگ زنی بوده است.
کد خبر: ۲۸۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 28 August 2016
استاندار گلستان با اشاره به حمایت هایی که از بخش تولید و کشاورزی در استان صورت گرفته اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه 90 درصد از مطالبات گندمکاران گلستانی پرداخت شده است و این در شرایطی که میانگین پرداخت در کشور 56 درصد است.
دکتر حسن صادقلو ظهر امروز(7شهریور) در نشست نخبگان و برگزیدگان اقشار مختلف شهرستان علی آبادکتول که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان دومین تولید کننده گندم کشور است و کیفیت گندم این استان به گونه ای است که برای کیفی سازی گندم کل کشور از آن استفاده می شود.

وی با بیان اینکه گندم استراتژیک ترین محصول استان است، گفت: خرید تضمینی گندم کشاورزان گلستانی از ابتدای دولت تدبیر و امید که 600 هزار تن بوده هم اکنون به یک هزار و 380 هزار تن رسیده است.

وی افزود: ارزش افزوده گلستان در ابتدای دولت تدبیر و امید 128 هزار و 131 میلیارد ریال بود که به 188 هزار و 180 میلیارد ریال رسیده است.

استاندار ادامه داد: قیمت تضمینی خرید هر کیبوگرم گندم از هزار و 100 تومان در ابتدی دولت تدبیر و امید به هزار و 270 تومان افزایش یافته است.

دکتر صادقلو با اشاره به تعهدات مسکن مهر استان بیان کرد: در مسکن مهر عملیات اجرایی47 هزار واحد آغاز شده بود که 44 هزار واحد آن تکمیل و واگذار شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای فعالیت این دولت هفت هزار و 60 پروژه در گلستان افتتاح و کلنگ زنی شده که تنها 443 مورد آن کلنگ زنی بوده است.

استاندار گلستان بیان کرد: در سه سال گذشته سه هزار و 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش عمرانی و اقتصادی در استان انجام شده و به بهره برداری رسیده که با احتساب پروژه های در حال انجام و با پیشرفت فیزیکی 60 تا 70 درصد این رقم به پنج هزار میلبارد تومان می رسد.

وی خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته 530 شخصیت سیاسی از جناح های مختلف به استان امده و سخنرانی کردند اما همه شرایط مدیریت شد و اتفاقی نیفتاد.
دکتر صادقلو یادآور شد: ما در این استان خانه مطبوعات، خانه احزاب و نمایندگی امور خارجه و راه اهن شمال شرق را ایجاد کردیم.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی قرار بود 422 میلیارد تومان تسهیلات برای رفع موانع تولید استان پرداخت شود که این رقم به 744 میایارد تومان رسیده است.

وی یادآور شد: 26 درصد از کریدور ریلی گرگان اینچه برون در ابتدای دولت یازدهم باقی مانده بود و با 76 میلیارد تومان این پروره تکمیل شد و ظرفیت بزرگ تجارت با کشورهای آسیای میانه فراهم شد.

استاندار گلستان تصریح کرد: راه آهن گرگان تا نوکنده با 110 میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.

به گفته دکتر صادقلو نرخ بیکاری گلستان از 13.8 درصد در ابتدای دولت تدبیر و امید به 11.7 و اگر اشتغال ناقص را هم به آن اضافه کنیم به 9.6 درصد رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار