معاون استانداری گلستان:
محمود ربیعی روز یکشنبه در ششمین روز هفته دولت و در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان کلاله، افزود: جوهره انقلاب اسلامی در خدمت به مردم خلاصه شده است.
کد خبر: ۲۸۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 28 August 2016
معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری گلستان با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر وبزرگداشت هفته دولت تاکید کرد: کار و تلاش برای رفاه مردم از وظایف ذاتی کارگزاران دولت است.

 محمود ربیعی روز یکشنبه در ششمین روز هفته دولت و در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان کلاله، افزود: جوهره انقلاب اسلامی در خدمت به مردم خلاصه شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل ناگذاری کرده اند، گفت: دولت تدبیر و امید نیز اجرای این امر را وظیفه اصلی خود دانسته و در این راستا حرکت می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری گلستان تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی مخصوص سال 95 و تنها یک شعار نیست، بلکه یک اساسی در اقتصاد کشور است.
ربیعی همچنین گفت: اقتصاد مقاومتی یک امر دولتی نیست بلکه بیشتر مردمی است و براین اساس دولت ضمن تداوم آموزش های لازم برای شناخت مولفه های آن فرهنگ سازی نماید.
وی به پائین آمدن قیمت نفت در بازارهای جهانی ونقش این امردر آسیب هایی که به اقتصاد کشور وارد می کند، اشاره کرد وگفت: بر این اساس در اداره اقتصاد کشور از نفت فاصله گرفتیم تا جایی که الان اگر نفت هم نباشد میتوانیم مقاومت نمائیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارگلستان به شاخص های صنایع در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 3 درصد از صنایع گلستان را صنایع بزرگ، 91 درصد را صنایع کوچک و 6 درصد از صنایع استان را نیز، صنایع متوسط تشکیل می دهند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان نیز در این آیین اعلام کرد : به مناسبت هفته دولت 6هزار و 400 نفر از اهالی 10 روستا و دو واحد صنعتی شهرستان کلاله از نعمت گاز طبیعی که با 800 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است، برخوردارشدند.
صفرعلی جمال لیوانی افزود: علاوه براین عملیات اجرایی گاز رسانی به 20 روستای دیگر کلاله در دست اقدام است که از این تعداد، عملیات گاز رسانی به 10روستای این شهرستان مسال به بهره برداری می رسد.
وی اعلام کرد: شرکت گاز استان گلستان تاکنون توانسته است 100درصد جمعیت شهری ، 85 درصد جمعیت روستایی ، 509 واحد صنعتی عمده و 64 جایگاه CNG را از نعمت گاز طبیعی برخوردار نماید.
مدیرعامل شرکت گاز گلستان همچنین گفت:به مناسبت هفته دولت سالجاری ، در این استان 85 پروژه گازرسانی با 246 میلیارد هزینه به بهره برداری رسیده است.
شهرستان کلاله با افزون بر110هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار