وی گفت: در ایام هفته دولت امسال نیز در سایه توجه و حمایت دولت، 35 طرح عمرانی با اعتبار 100 میلیارد و 597 میلیون ریال و 184 طرح تولیدی و اشتغالزا با اعتبار و سرمایه گذاری 338 میلیارد و 124 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ 28 August 2016
بهره برداری از 219 طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزای شهرستان 92 هزار نفری آزادشهر در شرق استان گلستان به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و باحضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم که روز یکشنبه درمحل هتل الماس آزادشهر برگزار شد، فرماندار این شهرستان در سخنانی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: راه و منش این دو شهید والامقام بایستی همواره الگوی خدمت مدیران قرار گیرد.
حبیب شفائی نوده با قدردانی از تلاش های دولت تدبیر و امید در ارائه خدمات به مردم این شهرستان، افزود: دولت در سه سال گذشته درمجموع 779 طرح عمرانی، تولید و اشتغالزا با هزینه ای افزون بر دو هزارو 200 میلیارد ریال و اشتغالزایی 694 نفر در آزادشهر افتتاح کرده است.
وی گفت: در ایام هفته دولت امسال نیز در سایه توجه و حمایت دولت، 35 طرح عمرانی با اعتبار 100 میلیارد و 597 میلیون ریال و 184 طرح تولیدی و اشتغالزا با اعتبار و سرمایه گذاری 338 میلیارد و 124 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
شفائی نوده اضافه کرد: علاوه بر طرح های افتتاحی، عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی دیگر با اعتبار پیش بینی شده 16 میلیارد و 550 میلیون ریال آغاز شد.
وی تصریح کرد: طرح های افتتاحی این شهرستان درحوزه های مختلف ازجمله آب، برق، گاز، مخابرات، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، کمیته امداد، بهزیستی، آموزش و پروش، صندوق کارآفرینی امید، مسکن مهر، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و خدمات و عمران شهری (شهرداری ها) می باشد.
امام جمعه اهل سنت نگین شهر از توابع این شهرستان نیز در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی در 37 سال گذشته را در مقایسه با قبل از انقلاب قابل تقدیر دانست و گفت: مردم بواسطه این خدمات و امنیت و آرامش موجود در کشور قدردان مسئولان هستند. 
آخوند ابوبکر خوجملی از تلاش های دولت تدبیر و امید درسه سال گذشته در عرصه های ملی و بین المللی نیز قدردانی کرد و آن را باعث تقویت روحیه امید و زندگی در اقشار مختلف مردم دانست و براستمرار این خدمات تاکید کرد.
در پایان این مراسم بهره برداری از 80 واحد مسکن مهر 'نگین شهر' آغاز و تحویل متقاضیان شد.
شهرستان آزادشهر براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 حدود 92 هزار نفر جمعیت دارد که افزون بر 50 هزار نفر آن درمناطق شهری سکونت دارند این شهرستان بر اساس تقسیمات کشوری سال 1387 دارای دو بخش، سه شهر، چهار دهستان و 47 آبادی مسکونی و نیز 9 نقطه جمعیتی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار