استاندار گلستان در جلسه شورای اداری استان:
دکتر حسن صادقلو، امروز در جلسه شورای اداری استان تصریح کرد: ما تنها به خدمت رسانی فکر می کنیم و به دنبال تعریف و تمجید نیستیم و موظفیم که خدمات نظام و دولت را انعکاس دهیم و البته این یک امر طبیعی است که نتوانیم همه مشکلات را یک جا حل کنیم.
کد خبر: ۲۸۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 28 August 2016
استاندار گلستان اظهار کرد: نقد منصفانه همواره راهگشاست و برای رفع مشکلات استان از نقدهای دلسوزانه و منصفانه استفاده خواهیم کرد.
 دکتر حسن صادقلو، امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر  کشور و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد،تصریح کرد: ما تنها به خدمت رسانی فکر می کنیم و به دنبال تعریف و تمجید نیستیم و موظفیم که خدمات نظام و دولت را انعکاس دهیم و البته این یک امر طبیعی است که نتوانیم همه مشکلات را یک جا حل کنیم.
وی با بیان اینکه گزارشاتی که ارائه می دهیم قابل راستی آزمایی است، افزود: اینگونه نیست که فقط به دنبال حرف زدن باشیم، نکاتی که گفته می شود قابل راستی آزمایی است و بیشتر به فکر قیامت خود هستیم.
استاندار با بیان اینکه سرانه درآمدی استان طی سال های اخیر روند رو به رشدی داشته است، اظهار کرد: سرانه درآمدی استان در سال 92 حدود 7 میلیون تومان بود اما الان به 10 میلیون تومان در سال افزایش پیدا کرده است. ارزش افزوده استان از 128 هزار و 131 میلیارد ریال به 188 هزار و 180 میلیارد ریال افزایش یافته است.
وی بیان کرد: در سال های اخیر ظرفیت صادرات استان تا 37 درصد افزایش یافت.
دکتر صادقلو با بیان اینکه تمام قد از سرمایه گذاران حمایت خواهیم کرد، گفت: متأسفانه هنوز در امر سرمایه گذاری به پنجره واحد نرسیده ایم. پیش از آغاز طرح اقتصاد مقاومتی در استان مشکل 86 بنگاهی که به علت بدهی تعطیل شده بودند را حل کردیم.
وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و کارکنان اظهار کرد: یکی از مهم ترین زیربناها در اجرای اقتصاد مقاومتی آموزش است که 10 هزار و 832 ساعت آموزش برای مدیران گذاشته شد.
استاندار گلستان با اشاره به توسعه روستایی نیز بیان کرد: معتقدیم تا زمانی که درآمد پایدار در استان وجود نداشته باشد توسعه اتفاق نمی افتد. دانش های بومی روستایی باید با فناوری روز تلفیق و تبدیل به بنگاه اقتصادی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار