یادواره شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند و اجلاسیه ۴هزار شهید استان در مسجد قائمیه گنبدکاووس برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 29 August 2016
حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه شهرستان گنبدکاووس شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای کارمند اظهار داشت: مهم ترین کار و فداکاری دولت تدبیر و امید بستن بودجه انقباضی بود که یک فداکاری بزرگ برای آرام‌سازی اقتصاد کشور محسوب می‌شود.
وی افزود: در دوران دولت تدبیر و امید، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی زیادی بر کشور از سوی دشمنان حاکم بود و در 2 سال گذشته این دولت همه شرایط سخت را پذیرفت و بودجه خود را انقباضی بست و یک فداکاری بزرگ برای آرام‌ سازی اقتصاد محسوب شده و مهم‌ترین کار این دولت بود.
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: در دورانی هستیم که نیاز به افرادی داریم تا شبانه‌روز تلاش کنند و باید تلاش را دوچندان کرده و از همه افرادی که این‌گونه خدمت می‌کنند تجلیل کنیم.
حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: انصاف بر این است که عینک واقع‌بینی را بزنیم و تلاش‌‌های دولت در زمینه روابط منطقی، حفظ حریم‌ها،تلاش‌های منطقی، آرام‌سازی اقتصاد و ده‌ها تلاش دولت‌مردان را حس کنیم و در عین حال جاهای خالی که باید تلاش بیشتر شود را بنگریم.
وی اظهار داشت: اگر عزت انسان به مسائل دنیوی و عناوینی که برای وی در نظر گرفته شده معطوف شود، جرات سخن حق گفتن را نخواهد داشت و ما اگر قرار است خدمت کنیم و باید مانند خدمت شهید رجایی باشد و بدانیم مردم ما چه مشکلاتی دارند.
وی با اشاره به گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد:این 2 بزرگوار اسوه و نمونه کامل خدمت‌گذاری بودند و الگویی برای همه دنیا به شمار می‌آیند.
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در یکی از خاطرات شهید رجایی از زبان خودش نقل شده، در زمانی که در زندان رژیم شاهنشاهی به سر می‌برده و شکنجه‌های بسیار شده، هرگاه تحمل شکنجه بر ایشان بسیار دشوار می‌شد آیات قرآن را با صدای بلند قراٸت می‌کردند تا در برابر شکنجه‌ها ایستادگی و استقامت می‌کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
آخرین اخبار