مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:
کد خبر: ۲۸۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 29 August 2016
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان از برگزاری همایش منطقه ای فرهنگ و هنر روستا و عشایر یکم تا چهارم مهر ماه به میزبانی این استان خبر داد.

مهدی بیکی در نخستین جلسه هم اندیشی همایش منطقه ای فرهنگ و هنر روستا و عشایر، افزود: این همایش در آستانه ١٥ مهر؛ روز روستا با حضور استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و مازندران و به میزبانی این استان در اردوگاه شیرآباد خان ببین برگزار می شود.

وی افزود: تکریم و معرفی الگوهای موفق فرهنگ و هنر روستا، شبکه سازی، توانمندسازی و انتقال تجربیات، بررسی و ارائه راهکارهای پیشرفت و تعالی فرهنگ روستا و عشایر و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و شناسایی ظرفیت های بومی مناطق روستایی از اهداف برگزاری همایش منطقه ای فرهنگ و هنر روستا و عشایر است.

بیکی با اشاره به برنامه های این همایش، تصریح کرد: این همایش شامل؛ برگزاری نشست های عمومی و کارگاه های آموزشی تخصصی  و هم اندیشی است که با حضور ائمه جماعات و مدیران مسئول کانون های مساجد منطقه برگزار می شود.

وی، نقش فعالان فرهنگ و هنر روستا در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی ایرانی با رویکرد تبیین چالش های جمعیت و خانواده و اصول و مبانی کار فرهنگی از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از عناوین نشست های عمومی برشمرد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: مهارت و شیوه های نوین تبلیغ، جذابیت کار فرهنگی در مناطق روستایی، مدیریت کار فرهنگی و آشنایی با رسالت و کارکرد کانون فرهنگی هنری مسجد در رسوتا از عناوین کارگاه آموزشی است.

وی اظهارداشت: الگودهی و انتقال تجربیات موفق و آشنایی با گروه های جهادی فعال در حوزه روستا از عناوین جلسه هم اندیشی ویژه ائمه جماعات و مدیران مسئول کانون ها در این همایش است.

بیکی در خاتمه یادآور شد: برنامه ریزی و نشست های مشترک با سازمان های مرتبط جهت برگزاری هر چه بهتر این همایش در حال انجام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار