وزیر کشور در یادواره شهیدان رجایی و باهنر در گرگان:
رحمانی‎فضلی گفت: باید انقلاب اسلامی ایران را به گونه‎ای مدیریت کنیم که الگو و ویژگی‎های انقلاب اسلامی را در جهان اشاعه دهد و باید در این مسیر بتوانیم بنیان و شاخص‎های انقلاب اسلامی را تقویت کنیم.
کد خبر: ۲۸۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹ 29 August 2016
 وزیر کشور گفت: ولایت فقیه مستحکم ترین ریسمان برای رسیدن به مقصد انقلاب اسلامی است

 وی افزود: در مسیر انقلاب اسلامی بزرگترین و مستحکم‎ترین ریسمانی که باید به آن چنگ بزنیم تا سالم به مقصد برسیم ولایت فقیه است و غیر از این راهی برای اینکه در مسیر شهدا باشیم، نداریم.

عبدالرضا رحمانی فضلی، امروز در یادواره شهدای هشت شهریور ( شهیدان رجایی و باهنر) افزود: هر کس در هر لباسی و با هر فکر سیاسی بخواهد مستقیم و غیرمستقیم آگاهانه و عامدانه حرکتی کند که در مسیر ولایت و رهبری نباشد مورد حمایت ملت و شهدای ما نخواهد بود و ملت ما به میثاقی که با شهدا بستند پایبند خواهند بود.

وی اظهار کرد: یادآوری این روزها و هفته دولت یک بهانه است تا شهدا و آرمان‎ها و ارزش‎های انقلاب اسلامی و فداکاری‎های ملت عزیز در انقلاب اسلامی یادآوری کنیم و میثاق مجددی با آرمان‎های انقلاب اسلامی ببندیم.

وی با بیان اینکه باید در این مناسبت‎ها اصول و ارزش‎ها به انقلاب اسلامی را مستحکم کنیم، تصریح کرد: شهید برای ما یک ذکر هستند و یاد شهید به انسان‎هایی که در مسیر زندگی دچار غفلت می‎شود و گاهی قلب آنها زنگارهای دنیا، مادیات و قدرت می‎گیرد و کمک می‎کند تا به مسیر الهی برگردند.

وزیر کشور ادامه داد: زمانی که به یاد شهدا می‎افتیم در حقیقت به یاد ارزش‎های دینی، انقلابی و یاد خدا می‎افتیم و از این نظر شهدا برای ما شاخص هستند و شاخص و نسبت نزدیکی ما با خدا و احکام دینی را مشخص می‎کنند.

رحمانی‎فضلی با بیان اینکه شهید اوج فداکاری و رسم و اصول الهی است، گفت: پاکی از ناپاکی یک مرزی دارد و شهید این مرز را تعیین می‎کند هر کس در جبهه شهید قرار دارد پاکی و حق است و هر کس در جبهه مقابل شهید قرار داشته باشد ناپاک و ناحق است.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند متعال در جمهوری اسلامی در امنیت و شرایط مناسب زندگی می‎کنیم و باید بدانیم این امنیت و وضعیت را مدیون شهدا و امام‎(ره) هستیم.

وزیر کشور ادامه داد: امام(ره) به همه تاریکی و ظلم را در کشور به روشنایی و نور تبدیل کرد و ما وارث چنین امام(ره) و شهدایی هستیم و باید بیندیشیم امروز این شهدا چه چیزی از ما می‎خواهند.

رحمانی‎فضلی با بیان اینکه شهدا برای دین و اسلام جان خود را فدا کردند، بیان داشت: امنیت و آرامش در اسلام خلاصه می‎شود و شهدا در دل اسلام موضوع ولایت فقیه را به عنوان هدایتگر و یک شاخص در نظر گرفته‎اند و لذا اگر می‎خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید پشتیبان ولی‎فقیه ‎باشیم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز با تهدید رو به رو است همیشه حق و باطل در عرصه زندگی انسانی با هم در تقابل قرار داشتند و ما خود را جبهه حق در انقلاب اسلامی می‎دانیم و باید از انقلاب اسلامی صیانت کنیم.

رحمانی‎فضلی ابراز داشت: باید انقلاب اسلامی ایران را به گونه‎ای مدیریت کنیم که الگو و ویژگی‎های انقلاب اسلامی را در جهان اشاعه دهد و باید در این مسیر بتوانیم بنیان و شاخص‎های انقلاب اسلامی را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: در این مسیر باید مطالبه و نیازهای جامعه را بشناسیم و بر اساس توانمندی ‎جامعه نیازهای جامعه را مطالبه کنیم، افزود: باید شرایط سیاسی را در جامعه برای رشد پویندگی و بالندگی جامعه ایجاد کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار