مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان:
کد خبر: ۲۸۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ 29 August 2016
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهیدان معیار و تراز سنجش خدمتگزاران مردم در دولت محسوب می‌شوند.

سید علی میرباقری در آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان گالیکش گفت: شهیدان رجایی و باهنر خدمتگزارانی صادق، دلسوز و بی‌ادعا بودند و همین ویژگی‌ها آنان را به فیض شهادت نائل کرد.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت و نیز معرفی سجایای اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر ذکر کرد و گفت: این هفته همچنین فرصتی برای اثبات خدمتگزاری مسئولین به مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان آنان است.

میرباقری در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اقدامات دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته گفت: دولت در حوزه اقتصادی و باهدف رفع مشکلات معیشتی مردم موفق شد، تورم 40 درصدی در سال 92 را به زیر 10 درصد برساند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات دولت برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری نیز چشمگیر بوده و با اقدامات انجام‌شده، نرخ بیکاری از 13.7درصد به 11.8درصد کاهش‌یافته است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان به امنیت و آرامش حاکم بر کشور و جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور مرهون خدمات و تلاش‌های دولت تدبیر و امید و نیروهای نظامی و امنیتی است که مورد اعتماد مردم هستند.

فرماندار گالیکش نیز در این مراسم یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و گفت: ما هرچه داریم از خون پاک شهدا داریم.
حسن خسروی افزود: یکی از اهداف مهم هفته دولت معرفی و عرضه خدمات دولت به مردم است و همه مدیران وظیفه‌دارند خدمات دولت را به مردم معرفی کنند.

وی با اشاره به دیدار هفته جاری هیئت دولت با رهبری معظم انقلاب گفت: اگر عرصه به‌گونه‌ای برای خدمت به مردم فراهم شود قطعاً از حمایت‌های صریح و قاطع مقام معظم رهبری نیز برخوردار خواهیم بود همان‌گونه که هفته جاری هیئت دولت از این مهم برخوردار شدند.

به گفته فرماندار گالیکش دولت طی سالیان اخیر توجه خاصی به قشر کارمند داشته است. دریافتی حقوق برخی از وزارتخانه‌ها بسیار کم بوده است که دولت آن را به میزان قابل قبولی افزایش داده است، همه این اقدامات با سطح پایینی از فروش و قیمت نفت حاصل‌شده است.

خسروی اظهار داشت: قشر کارمند زحمتکش‌ترین و کم‌توقع‌ترین اقشار جامعه هستند. چه‌بسا شاید درآمد آن‌ها در سطح متوسط به پایین جامعه باشد که بعضاً با کمبودهایی نیز در زندگی روبرو هستند.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که بر عهده کارگذاران نظام است.

در این مراسم که در سالن شهید محمدباقر خسروی گالیکش برگزار شد، از 40 کارمند نمونه شهرستان با اهدای لوح و هدایایی از سوی ادارات و نهادهای مطبوع خود تقدیر به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار