کد خبر: ۲۸۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹ 30 August 2016
 آیت الله نورمفیدی در دیدار با بانوان طلبه غیر ایرانی، اظهار کرد: کار نداریم دشمنان امروز ما چه سر و صدایی راه انداخته اند تا اسلام و دین خدا را بد نام کنند، اما همانطور که درقرآن عنوان شده عمل شایسته و صالح فرقی نمی کند و بهترین عمل صالح در این شرایط کنونی دفاع از حریم دین خدا است.

وی دعوت به راه و دین خدا را بهترین عمل صالح دانست و افزود: در شرایطی که دنیا علیه مسلمانان بسیج شده است، همه وظیفه داریم از دین اسلام دفاع کنیم و برای دفاع خوب باید اسلام را خوب بفهمیم.

امام جمعه گرگان، بیان کرد: تکفیری ها معتقدند اسلام را می فهمند و شاید تمام مسلمانان را سرباز طاغوت می دانند. حتی هنگام سر بریدن آیه ای که درباره مجاهدت در راه خدا است را قرائت می کنند و می گویند ما مومنین درراه خدا مقاتله می کنیم و اشاره می کنند به آن مسلمانی که گردن می زدند.

وی با تاکید براین که این نگاه بسیار خطرناک است، ادامه داد: وقتی با چنین چیزهایی مواجه هستیم باید از دین خود دفاع کنیم و دین را خوب بفهمیم. فهم از دین ممکن است فرسنگ ها از هم فاصله پیدا کند لذا باید اول دین را خوب بدانیم و از علما و متخصصان زمان شناس و درد آشنا کمک بگیریم.

وی بیان کرد: مرحله بعد تبلیغ و نشر دین است. ان شالله خداوند کمک کند تا هم دین را خوب بفهمید و هم در زمان نشر دین خداوند کنار شما باشد. زبان خود را همیشه در بیان حق استفاده کنید. اگر بتوانید یک انسان را تربیت کنید مانند این است که تمام انسان ها را تربیت کرده اید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار