معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد:
به گفته وی، در این سمینار همچنین درباره معماری برندهای قدرتمند، شیوه های نوین برندسازی، ارتباط تبلیغات با برندسازی به عنوان یکی از ابزارهای برندسازی بحث و تبادل نظر خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ 30 August 2016
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری سمینار تخصصی "تبلیغات و برندسازی" در گرگان خبر داد و گفت: این همایش دهم شهریور ماه درتالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان قدرت دائمی با بیان این نکته که علیجاه شهربانویی به عنوان مدرس این دوره حضور دارد، افزود: پایان دوره گواهینامه ای از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرکت کنندگاه ارائه می شود.

وی یکی از راه های توسعه اقتصادی را واگذاری فعالیت های اقتصادی به بخش خصوصی و کمک به رشد کمی و کیفی بنگاه های اقتصادی دانست و تصریح کرد: فراهم کردن شرایط لازم برای معرفی و شناسایی کارگاه های تولیدی و تولیدات و برندهای تولیدی از دیگر راه های توسعه اقتصادی است.

وی خاطر نشان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و در حالیکه استان نیاز به توسعه اقتصادی دارد، امید است این سمینار برای علاقمندان و کسانی که به دنبال توسعه و رشد کسب و کار هستند، مفید باشد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در توضیح سمینار تخصصی "تبلیغات و برندسازی"، یادآور شد: این برنامه به برسسی راه کارهای موثر در تبلیغات و کارکردهای آن و ساخت تبلیغات موثر پرداخته خواهد شد.

به گفته وی، در این سمینار همچنین درباره معماری برندهای قدرتمند، شیوه های نوین برندسازی، ارتباط تبلیغات با برندسازی به عنوان یکی از ابزارهای برندسازی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

دائمی در خاتمه افزود: همه ما معتقدیم که ساخت یک برند تاثیرگذار با استفاده از ابزارهای کارآمد تبلیغاتی راهی برای توسعه بازار است بر همین اساس امیدواریم که این سمینار به رشد اقتصادی بنگاه های کوچک و بزرگ اقتصادی کمک کند.

گفتنی است "موسسه دوست خوب" با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان سمینار تخصصی "تبلیغات و برندسازی" را روز چهارشنبه دهم شهریور ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار