کد خبر: ۲۸۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷ 30 August 2016
نشست تخصصی امنیتی استان با حضور سردار دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل امنیتی وزارت کشور، فرمانداران، بخشداران و اعضای شورای تأمین شهرستانها، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستانها، معاونین فرماندار و کارشناسان امنیتی و انتظامی فرمانداریها برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست طی سخنانی گفت: استان گلستان یک ایران کوچک و رنگین کمانی از اقوام با 22 قومیت مختلف است که در کنار یکدیگر با وحدت و همدلی زندگی می کنند.

"علی اصغر طهماسبی" در ادامه اظهار کرد: امنیت و وحدت امروز استان گلستان را در وهله اول مدیون مردم شریف گلستان، نماینده محترم ولی فقیه استان و هماهنگی، همدلی و هم زبانی اعضای شورای تأمین استان و شهرستانها هستیم.

وی ادامه داد: با شناخت کامل از فضای سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان و تمامی چالش ها و تهدیدات، اقدام به تنظیم سند چشم انداز امنیتی استان نمودیم که برای اولین بار در بین استانهای کشور این اتفاق افتاد و نتیجه آن منجر به امنیت پایدار و یکصدایی اعضای شورای تأمین استان شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: ما طی سه سال گذشته مقابله با مواد مخدر، سرقت، پولشویی، پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر، پیشگری و مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله حاشیه نشینی، تکدی گری، اعتیاد و ساماندهی صیادان غیر مجاز را به عنوان اولویت ها در دستور کار این حوزه داشتیم.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: باید فضای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی استان را به گونه ای مدیریت کنیم تا خدای نکرده مسائل کوچک تبدیل به مشکلات و چالش های امنیتی نشود.

وی ادامه داد: هرگونه تأمین امنیت هزینه خاکستری دارد و ظرفیت سازی و مشارکت جویی در تأمین امنیت کار ماست.

دبیر شورای تأمین استان اضافه کرد: همه دستگاههای اجرایی در حوزه کاری خود باید پاسخگو بوده و فرافکنی نکنند، هرگونه فرصت های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را امنیتی نکرده و هزینه نظام را بالا نبرند.

طهماسبی با بیان اینکه تکریم مردم و رعایت حقوق شهروندی باید در دستور کار اعضای شورای تأمین استان و شهرستانها  قرار داشته باشد،  بیان کرد: رفع مشکلات مردم از دیگر مسائلی است که عزیزان شورای تأمین باید رصد کرده و به دستگاههای مسئول هدایت کنند.

در این نشست همچنین آقای زرین کلاه مدیرکل امنیتی وزارت کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، جانشین اداره کل اطلاعات و رئیس کل دادگستری استان مطالبی را بیان نمودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار