مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان :
کد خبر: ۲۸۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸ 30 August 2016
آیین اختتامیه نمایشگاه"زنان، توانمندی ها و تولید ملی" با حضور ربیعی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، دکتر غفاری مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، پهله وری رئیس صندوق کار آفرینی امید استان و دیگر مسولین استانی درمحل برگزاری نمایشگاه؛ جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ضمن تقدیر و تشکر از حضور و فعالیت بانوان کارآفرین تولیدگر، تعاون گر و بخشی ازاعضای سازمان های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی استان گفت : این نمایشگاه فرصتی بود برای اینکه بتوانیم گوشه ای از فعالیت های هنری ، اقتصادی ،اجتماعی وفرهنگی بانوان و جوانا ن استان را در معرض دید علاقه مندان به کارآفرینی و مشاغل خانگی به نمایش بگذاریم.

دکتر کلثوم غفاری توران در ادامه طی سخنانی افزود: هر چند ممکن است کاستی هایی در برپایی این نمایشگاه وجود داشته باشد اما با بررسی های دقیقی که انجام خواهد شد و با همکاری مسئولین استانی در جهت رفع ضعف ها و تقویت قوت ها تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بیکاری آسیب های زیادی را به دنبال خواهد داشت گفت : زنان خانه داری که در زمینه کار آفرینی و مشاغل خانگی از جمله صنایع دستی فعالیت می کنند شاید لزوماً نیاز به درآمد آن نداشته باشند اما علاوه بر اینکه زمینه ترویج و گسترش مشاغل خانگی و صنایع دستی را فراهم نموده اند اوقات فراغت خود را به بهترین نحو پر کرده اند .

درآیین اختتامیه نمایشگاه"زنان، توانمندی ها و تولید ملی" از بانوان و جوانان شرکت کننده و غرفه داران با اهداء لوح تقدیر ، تجلیل شد.

شایان ذکر است: بنا به ابلاغ ستاد هفته دولت به ریاست استاندارگلستان کمیته بانوان ذیل این ستاد تشکیل و در همین راستا نمایشگاه "زنان توانمندیها و تولید ملی" در هفته دولت (دوم الی هشتم شهریور)برگزار شد .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار