کد خبر: ۲۸۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱ 30 August 2016
مراسم بهره برداری و تحویل چهار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) گنبدکاووس با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری ویژه، مدیر کمیته امداد و برخی مسئولان این شهرستان آغاز شد.

در این مراسم که و به صورت متمرکز در محله خالدنبی شهر گنبدکاووس برگزار شد، سه واحد مسکونی در روستاهای حاجیلر قلعه، سلاق نوری و قوینلی و یک واحد مسکونی دراین شهر تحویل مددجویان شد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در این مراسم با قدردانی از خدمات کمیته امداد دربخش های مختلف ازجمله مشارکت دراحداث واحدهای مسکونی برای مددجویان، گفت: امروز دولت، همت خود را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و رفع مسائل و مشکلات آنان جزم کرده است.

احمد دستمرد افزود: امسال دولت در ایام هفته دولت درمجموع 208 طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزا را با اعتباری افزون بر 700 میلیارد ریال و اشتغالزایی 432 نفر در گنبدکاووس افتتاح و عملیات اجرایی دو طرح دیگر را نیز آغاز کرد.

وی، رضایت مردم را بالاترین پاداش برای مسئولان دانست و اضافه کرد: امروز همه کارگزاران و مدیران نظام و دولت باید عزم خود را برای خدمت بیشتر به مردم جزم و موجبات رضایتمندی آنان را بیش از پیش فراهم نمایند.

مدیر کمیته امداد گنبدکاووس نیز دراین مراسم با گرامیداشت هفته دولت و یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این نهاد برای احداث هر واحد مسکونی با زیربنای 75 مترمربع درمناطق روستایی مبلغ 100 میلیون ریال و در مناطق شهری مبلغ 200 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می کند.

حسین شکورزاده افزود: بخشی از هزینه های احداث واحدهای مسکونی ویژه مددجویان با مشارکت خیرین محلی و درمناطق روستایی نیز علاوه بر کمک های خیرین، از محل تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین می شود.

وی گفت: کمیته امداد گنبدکاووس درسال گذشته در احداث 20 واحد مسکونی درمناطق روستایی و 12 واحد درمناطق شهری مشارکت داشته است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار