فرماندار علی آباد کتول در این مراسم گفت: امروز ارتش و نیروهای مسلح کشور ثابت قدم و استوار برای حفظ ارزش های انقلاب و پاسداشت خون شهدا گام در راهی گذاشته اند که شهدای انقلاب آغازگر آن بوده اند.
کد خبر: ۲۹۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 21 September 2016
این مراسم با حضور احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان، حجت اسلام والمسلمین مووی امام جمعه، ملک ‎شاهکویی فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان، سرهنگ بیات فرمانده سپاه پاسداران علی آبادکتول، جمعی از مسئولین ادارات و نهادها شهرستان های علی آبادکتول، رامیان و آق قلا، خانواده های معظم شهدا و مردم صبح امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

فرماندار نیز در این مراسم گفت: امروز ارتش و نیروهای مسلح کشور ثابت قدم و استوار برای حفظ ارزش های انقلاب و پاسداشت خون شهدا گام در راهی گذاشته اند که شهدای انقلاب آغازگر آن بوده اند.

فرمانده تیپ نینوا گلستان گفت: دشمنان از 8 سال جنگ با ایران باید درس عبرت بگیرند، پاسخ ایران در مقابل تهاجم دشمن سخت و بی امان خواهد بود.

سردار ملک افزود: جنگ نرم دشمن شکست خورده است، امروز دشمن پاسخ خود را دریافت کرده با این حضور مقتدرانه، و ما تا آخرین نفس ایستاده ایم، در ادامه اجرای حرکات نمایشی رزمی، تکاوری، رژه نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجی اقشار، بسیجیان بانوان و موتوری لجستیکی از مقابل جایگاه مسولین نظامی و انتظامی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار