معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس:
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، صلح طلبی و پرهیز از جنگ را از خصایص ممتاز ملت ایران دانست و تصریح کرد: با این حال این ملت، با اقتدار از سرزمین خود در برابر تجاوز بیگانگان دفاع می کند.
کد خبر: ۲۹۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 21 September 2016
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، صلح طلبی و پرهیز از جنگ را از خصایص ممتاز ملت ایران دانست و تصریح کرد: با این حال این ملت، با اقتدار از سرزمین خود در برابر تجاوز بیگانگان دفاع می کند.

مهندس عبدالقدیر کریمی در مراسم رژه نیرو های مسلح مستقر در گنبدکاووس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: دوران طلایی دفاع مقدس، نماد عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر تجاوز بیگانگان به کشورشان بود.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تجریبات دوران دفاع مقدس و افزایش توان رزمی و دفاعی خود، اجازه هیچ گونه تجاوزی را به بیگانگان نخواهند داد.

کریمی با قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حفظ و تامین امنیت در مرزها و داخل کشور، اضافه کرد: امروز ملت ایران در سایه اقتدار و آمادگی بالای رزمی نیروهای مسلح، حس آرامش خوبی دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی بویژه شهدای دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: درسایه مقاومت و رشادت رزمندگان و شهیدان ما در این دوران و صبر و ایثارگری خانواده های آنان، افتخارات زیادی نصیب ملت شده است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین از دفاعی بودن نبرد، وجود معنویت درجبهه ها، استقامت رزمندگان و فرماندهان، شهادت طلبی و اعتقاد به امامت و ولایت فقیه به عنوان مهمترین ویژگی های دوران دفاع مقدس نام برد و برلزوم حفظ و تقویت این ویژگی ها در نیروهای مسلح تاکید کرد.

کریمی گفت: آنچه سبب وحدت و هماهنگی و پیروزی ملت ایران و رزمندگان آن را در جنگی نابرابر که استکبار جهانی علیه ملت ایران راه انداختند، شد، اعتقاد به امامت، رهبری و ولایت فقیه بود.

جانشین تیپ 230 سرلشکر شهید اسدالله متاجی گرگان نیز در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این دوران، گفت: شهیدان ما با رشادت های خود عزت و اقتدار را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

سرهنگ رضا سلطانی افزود: دوران دفاع مقدس، دورانی طلایی و مقطع فراموش نشدنی در تاریح انقلاب اسلامی است که در سایه رهبری های امام راحل و شعار ایشان که باید دست همه استکبارگران را از کشور قطع کنیم، پیروزی بزرگی نصب ملت شد.

وی بابیان اینکه در دوران دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه و بسیج در همه عملیات ها حضور داشت، گفت: تقدیم 48 هزار شهید، 270 هزار جانباز و 27 هزار آزاده در این دوران گواه این ادعا است.

سرهنگ سلطانی اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با بنیه بالای رزمی و دفاعی خود به ملت ایران اطمینان می دهند که در برابر هر تجاوزی ازسوی بیگانگان با قدرت و اقتدار خواهند ایستاد.

در این مراسم که آخوند عبدالباسط نوریزاد امام جمعه اهل سنت، فرماندهان نظامی و انتظامی، برخی مسئولان و جمع زیادی از مردم گنبدکاووس حضور داشتند، یگان های نمونه پیاده و زرهی و گردان وحدت متشکل از نیروهای مسلح مستقر دراین شهرستان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار