نماینده شهرستان آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی:
دکتر ابراهیمی نماینده شهرستان های آزادشهر ، رامیان و فندرسک درمجلس شورای اسلامی از درمانگاه تخصصی شهدای گلستان آزادشهر بازدید کرد.
کد خبر: ۲۹۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 21 September 2016
 دکتر ابراهیمی نماینده شهرستان های آزادشهر ، رامیان و فندرسک درمجلس شورای اسلامی از درمانگاه تخصصی شهدای گلستان آزادشهر بازدید کرد.

 در این بازدید که دکتر احمد نصرتی مدیر درمان استان ، دکتر حسین پور معاون مدیر درمان استان ، دکتر صاحب جمعی رییس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس و دکتر نجفی رییس درمانگاه مذکور وی را همراهی می کردند ، دکتر ابراهیمی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده تامین اجتماعی به مولدین جامعه تقدیر کرد ودرحد اختیارات وتوان اعلام آمادگی کرد تا از توان مجلس جهت حمایت از توسعه خدمات تامین اجتماعی به بیمه شدگان حوزه انتخابیه خود استفاده نماید.

دکتر نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان نیز با ابراز خشنودی از حضور نماینده محترم شهرستان در درمانگاه ، آن را فرصتی جهت افزایش همدلی وهم افزایی درراستای خدمت به مولدین جامعه وکارگران شریف دانست و درادامه شرایط مدیریت درمان تامین اجتماعی را در حوزه طرح تحول سلامت وهمکاری های سازمانی با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی را تحلیل کرد.

وی همچنین به خدمات و تعهدات سازمان اشاره کرد وسیستم جدید پرداختها به طرفین قرارداد با اسناد پزشکی را نیز روشی نوین ومناسب درانجام تعهدات سازمان دانست.

دکتر نجفی رییس درمانگاه تخصصی شهدای گلستان آزادشهر نیز طی گزارشی روند خدمت رسانی را دردرمانگاه صعودی ارزیابی کرد و به افزایش 25 درصدی خدمات طی شش ماهه گذشته اشاره کرد و تاکید نمود که از ابتدای مهرماه سالجاری نوبت دهی درمانگاه تلفنی می شود و بیمه شدگان جهت اخذ نوبت می توانند به صورت غیر حضوری وتلفنی اقدام نمایند.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار