آیین افتتاحیه اولین دوره مسابقات والیبال بانوان دستگاههای اجرایی استان گلستان با حضور معاون استاندار و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 24 September 2016
آیین افتتاحیه اولین دوره مسابقات والیبال بانوان دستگاههای اجرایی استان گلستان با حضور معاون استاندار و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد. 

آیین افتتاح مسابقات والیبال بانوان دستگاه های اجرایی استان گلستان با حضور ربیعی معاون استاندار،  طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان، جمعی از مدیران کل استان، مربیان و ورزشکاران تیم‌های شرکت کننده در مسابقات در سالن ولایت شهرستان گرگان برگزار شد.

طیبی در آیین افتتاحیه این مراسم گفت اداره کل ورزش و جوانان با هدف تقویت روحیه و توسعه ورزش اقدام به برگزاری مسابقات والیبال بانوان دستگاههای اجرایی استان کرده است که با استقبال 16 تیم دستگاههای اجرایی شده است.
  
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه مسابقات والیبال بانوان دستگاههای اجرایی برای اولین بار در استان برگزار می شود ، گفت: ثمره برگزاری رویدادهای ورزشی در بین کارکنان، ایجاد شادابی و نشاط و سر زندگی و بالارفتن فعالیت و روحیه تعاون را بدنبال دارد.

 ربیعی معاون استاندار گلستان در این مراسم از اداره کل ورزش و جوانان که باعث بوجود آمدن ورزش و نشاط در بین بانوان ادارات استان شده تشکر نمود و گفت: ورزش باعث بالارفتن توان برای خدمت رسانی به مردم خواهد شد و حضور بانوان در عرصه های ورزشی باعث برقراری هرچه بهتر ارتباط در فضای جامعه است و موفقیت هرچه بیشتر کشورمان را در بر خواهد داشت.»

شایان ذکر است این مراسم با رژه 16 تیم بانوان  دستگاه های اجرایی استان، حرکات نمایشی( رشته های ووشو، والیبال، طناب زنی، اسکیت )و گروه دف نوازان برگزار شد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار