معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان گنبد:
کد خبر: ۳۰۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 26 September 2016
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس در جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن با اشاره به اهمیت آمارگیری در تصمیم گیریهای مسوولان اظهار داشت: ما باید برای تصمیم گیریهای دقیق، ارائه خدمات آموزشی بهتر و توازن در خدمات دولت و انجام امور عمرانی شهرستان نیاز به آمار دقیق داریم.

دستمرد افزود: امسال امکان ثبت اینترنتی آمار برای مردم فراهم شده و از 360 هزار نفری که در ساعات اولیه اولین روز به سایت سرشماری مراجعه داشتند حدود 20 هزار نفر توانستند ثبت نام کنند که مسوولان مربوطه در حال رفع مسائل سایت برای ثبت نام مردم هستند.

وی تصریح کرد: در برنامه ریزی های شهرستان باید هر ارگانی شرایطی را برای مجموعه های فرهنگی و خدماتی تحت پوشش خود انجام دهد و روستاهای دوردست و دهیاران هم از ظرفیت کافی نت ها و ای سی تی های روستایی و مدارس و امکانات سیستمی کمیته امداد و بهزیستی برای سرشماری اینترنتی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در سرشماری اینترنتی قابلیت شهرستان گنبد بالاست از تشویقها برای ثبت اینترنتی خبرداد و افزود: 18 درصد جمعیت استان و 55 درصد جمعیت روستایی در شهرستان گنبدکاووس هستند که کار سرشماری در شهرستان گنبدکاوس به مراتب گسترده از بقیه نقاط استان است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار