رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان اعلام کرد:
علی اصغر اصغری مشاور رئیس و رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از اعلام نرخ جدید شهریه های مصوب برای مهدکودکها به تفکیک استان، محل و نوع فعالیتشان در سراسر شهرهای استان گلستان خبر داد و گفت همه مهدکودک ها باید نرخ شهریه ها را رعایت کنند.
کد خبر: ۳۰۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 26 September 2016
علی اصغر اصغری مشاور رئیس و رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از اعلام نرخ جدید شهریه های مصوب برای مهدکودکها به تفکیک استان، محل و نوع فعالیتشان در سراسر شهرهای استان گلستان خبر داد.

 اصغری مشاور رئیس و رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده و بررسیهای کمیته های استانی و تاکیدات لازم بر رعایت ملاحظات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استانها نرخ جدید مهدهای کودک در کلیه استانها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته و اعلام گردیده است.

اصغری گفت: شهریه های ابلاغی از تیرماه سال جاری قابلیت اجرایی داشته و در سه گروه سنی شیرخوار، نوباوه و نوپا به تفکیک و بر اساس درجه بندی و ارتقاء کیفیت خدمات مهدکودکها از یک ستاره (شهریه پایه) شروع و دوستاره با افزایش 20 درصد، سه ستاره با افزایش 30 درصد و چهار ستاره با افزایش 40 درصدی مشخص و اعلام گردید.

وی افزود، شهریه مهدهای کودک در رده سنی شیرخواران در مرکز استان گلستان از 2 میلیون و 115 هزار ریال برای مراکز 1 ستاره آغاز و تا 2 میلیون و 539 هزار و 500 ریال برای مراکز 3 ستاره  با احتساب هزینه صبحانه و نهار افزایش میابد، همچنین این رقم در سایر شهرهای استان  از 2 میلیون و 73 هزار ریال برای مراکز 1 ستاره آغاز و تا 2 میلیون و 484 هزار و 900 ریال  با احتساب هزینه صبحانه و ناهار افزایش میابد.

مشاور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در ادامه گفت: شهریه مهدهای کودک در رده سنی نوباوه در مرکز استان گلستان از 2 میلیون و 631 هزار و 250ریال برای مراکز 1 ستاره آغاز و تا 3 میلیون و 223 هزار و 625 ریال برای مراکز 3 ستاره  با احتساب هزینه صبحانه، ناهار و کلاسهای فوق برنامه افزایش میابد، همچنین این رقم دردیگر شهرهای استان  از 2 میلیون و 490 هزار ریال برای مراکز 1 ستاره آغاز و تا 3 میلیون و 26 هزار و 600 ریال  با احتساب هزینه صبحانه، ناهار و کلاسهای فوق برنامه افزایش میابد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود : شهریه مهدهای کودک در رده سنی نوپا در مرکز استان گلستان از 2 میلیون و 712 هزار و 500 ریال برای مراکز 1 ستاره آغاز و تا 3 میلیون و 316 هزار و 250 ریال برای مراکز 3 ستاره  با احتساب هزینه صبحانه، ناهار و کلاسهای فوق برنامه افزایش میابد، همچنین این رقم در دیگر شهرهای استان  از 2 میلیون و 698 هزار و 750ریال برای مراکز 1 ستاره آغاز و تا 3 میلیون و 298 هزار و 375 ریال  با احتساب هزینه صبحانه، ناهار و کلاسهای فوق برنامه افزایش میابد.

این مقام مسئول در ادامه گفت، تهیه لوازم التحریر مورد نیاز کودکان بر عهده والدین میباشد. 

همچنین تهیه وتامین لوازم بهداشتی مصرفی مهد کودک (نظیر مایع دستشویی،دستمال کاغذی و...)به عهده مهد کودک بوده و هیچگونه مبالغی بابت اینگونه خدمات از خانواده ها دریافت نمیگردد.

وی افزود : هر مهد کودک تمام وقت (از7:30 صبح لغایت 15:30 عصر) میتواند با بکار گیری مربیان مجرب که دارای کارت مربیگری از مراجع ذیصلاح هستند حداکثر 5 فعالیت را در قالب یکی از محورهای ورزشی،هنری(نمایش،نقاشی،سفالگری و...)فرهنگی (آموزش قرآن و...) اجرا نماید که بدیهی است شرکت کودکان در هر یک از این فعالیتهای فوق برنامه کاملا اختیاری و با رضایت کتبی والدین می باشد و شهریه آن نیز جداگانه محاسبه خواهد شد.

اصغری در ادامه گفت، دریافت هر گونه وجهی تحت هر عنوان در قالب قرارداد با والدین به منظور ارائه خدمات ویژه و تخصصی و یا به هر شکل دیگر ممنوع میباشد و بخشنامه شهریه مصوب که از سوی استان برای مهدهای کودک ارسال خواهد شد میبایست در معرض دید عموم والدین قرار گیرد. 

اصغری همچنین از تمامی شهروندان و خانواده ها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص موضوع را سریعاً از طریق سامانه ستاد خبری (تلفن 124) گزارش نموده تا توسط بازرسین سازمان مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار