نمایشگاه صنایع دستی و صنایع تبدیلی با محوریت اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل پارک لاله شهرستان بندرگز افتتاح شد.
کد خبر: ۳۰۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 26 September 2016
نمایشگاه صنایع دستی و صنایع تبدیلی با محوریت اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل پارک لاله شهرستان بندرگز افتتاح شد.

نمایشگاه صنایع دستی و صنایع تبدیلی شهرستان بندرگز با حضور علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز ،سرهنگ زمانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و جمعی از مسوولین در محل پارک لاله شهرستان بندرگز افتتاح شد.

محمد طه عسگری مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بندرگز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حفظ و حراست از رشادت‌ها و حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس وظیفه ماست و باید از آنها تجلیل داشته باشیم .

وی افزود: در این نمایشگاه 18 غرفه از محصولات صنایع دستی و صنایع تبدیلی نظیر چلنگری، چرم دوزی، عروسک بافی، قلاب بافی، گل و گیاه، محصولات لبنی، ترشیجات، شیلات و ... شرکت دارند.

گفتنی است این نمایشگاه به مدت یک هفته از تاریخ 1395/07/02  لغایت 1395/07/08 از ساعت 8 صبح الی 20 عصر جهت بازدید علاقمندان دایر است.

عسگری در پایان ضمن تشکر از همکاری سپاه مقاومت این شهرستان در برپایی جشنواره گفت: در برنامه های آتی تلاش می شود تا از توان و ظرفیت بیشتر سپاه پاسداران شهرستان بندرگز در غالب برنامه های فرهنگی و اقتصاد مقاومتی استفاده گردد.

شایان ذکر است در این نمایشگاه ادارات شیلات، کمیته امداد امام خمینی(ره) و جهاد کشاورزی نیز حضور دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار