کارگاه آموزشی گردشگری با عنوان اصول و فنون پذیرایی،آداب و معاشرت و الگوهای رفتاری ویژه روستاهای هدف گردشگری گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 26 September 2016
کارگاه آموزشی گردشگری با عنوان اصول و فنون پذیرایی،آداب و معاشرت و الگوهای رفتاری ویژه روستاهای هدف گردشگری گرگان برگزار شد.

کارگاه آموزشی گردشگری با حضور رحمان فرمانی معاونت گردشگری، یاسر قندهاری رییس  شهرستان گرگان و دهیاری ها و اعضای شورای روستاهای هدف گردشگری و علاقمندان در مرکز آی سی تی روستای قرن آباد برگزار شد.

 شایان ذکر است این کارگاه آموزشی به ابتکار اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان و توسط معاونت گردشگری برگزار گردید.

یاسر قندهاری (رییس اداره گرگان) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک پنجم مهرماه روز جهانی گردشگری در این خصوص گفت: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی اهالی روستا با مقوله گردشگری و راه های رونق آن و همچنین ایجاد مشاغل محلی و توسعه اقتصاد روستاییان برگزار شد.

وی افزود: به دلیل استقبال بسیار خوب از این کارگاه آموزشی و تعامل حاضرین در طول کارگاه اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان آمادگی و همکاری خود را در تداوم برپایی این قبیل کارگاه ها در سطح روستاها اعلام می کند.

 در این کارگاه آموزشی رحمان فرمانی معاونت گردشگری استان گلستان به تشریح مباحثی از جمله راه های جذب و ماندگاری گردشگر، شناخت و معرفی داشته ها، راه های بهسازی، کسب مجوزات، مباحث اصول پذیرایی و فرهنگی، برخورد، ارتباطات کلامی و غیر کلامی، آشنایی با زبان بدن و ... پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار