در هشتمین جلسه شورای توسعه قرآنی استان عنوان شد:
استاندار گلستان به قرآن آموزی و فهم قرآنی در جامعه تاکید کرد و گفت: قرآن آموزی ابتدایی ترین مرحله است که در استان باید به آن پرداخته شود.
کد خبر: ۳۰۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 27 September 2016
استاندار گلستان به قرآن آموزی و فهم قرآنی در جامعه تاکید کرد و گفت: قرآن آموزی ابتدایی ترین مرحله است که در استان باید به آن پرداخته شود.

حسن صادقلو در هشتمین جلسه شورای توسعه قرآنی استان، افزود: فهم قرآن در بین عموم جامعه باید بررسی شود.

وی خواستار تعیین نقشه راه برای این شورا و تعیین ورودی و خروجی مناسب برای آن را ضروری دانست و گفت: باید مسائل این شورا اهم و مهم شود و در کنار آن وضعیت فعالیت های قرآنی و تاثیرات آن در استان هم رصد شود.

استاندار گلستان خواستار تدوین چشم انداز قرآنی شد و گفت: همه قبول داریم قرآن کتاب زندگی است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تاکید دارند باید خود را به قرآن زینت دهیم نه قرآن را زینت دهیم.

صادقلو با تاکید بر اینکه باید خوراک و دستور جلسه برای شورای فعالیت های قرآنی تدوین شود، افزود: یکی از نکات مهمی که باید اتفاق بیفتد قرآن آموزی است لذا نیاز است وضعیت قرآن آموزی را گسترش دهیم.

وی در خاتمه خواستار بررسی روش های قرآن آموزی در گلستان شد و افزود: باید فهم قرآنی را ترویج دهیم و اوضاع استانی را هم از نظر فهم قرآنی بسنجیم.

هشتمین جلسه شورای توسعه قرآنی با حضور اعضای شورا در منزل آیت ا.. نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان تشکیل شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار