قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان گلستان:
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطر نشان کرد: آنروزی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابتدای راه بود، دشمنان در اوج قدرت هیچ کاری نتواستند بکنند اما امروز با توجه به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج قدرت است، دشمنان در اوج ضعف دیگر هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.
کد خبر: ۳۰۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 28 September 2016
همزمان با ایام هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از رزمندگان سرافراز شرکت با حضور قائم مقام، مشاورین، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان و یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در نمازخانه ستاد شرکت آبفا گلستان برگزار شد.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس یک پیام مهم برای ما داشت، خاطر نشان کرد: آنروزی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابتدای راه بود، دشمنان در اوج قدرت هیچ کاری نتواستند بکنند اما امروز با توجه به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج قدرت است، دشمنان در اوج ضعف دیگر هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.

مهندس سید منصور هاشمی با اشاره به ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان این مرز و بوم بدون هیچ چشم داشتی جانشان را که بالاترین سرمایه زندگیشان بود در طبق اخلاص گذاشتند که امروز من وشما با امنیت کامل در این مملکت زندگی کنیم و این یک نعمت بزرگ الهی است که به برکت خون این شهدا در اختیار ما قرار گرفت که می بایست قدردان زحمات همه این عزیزان باشیم.

روشنی، جانبازان هشت سال دفاع مقدس افزود: دوران هشت ساله دفاع مقدس یادآور روزهایی است که جنایتکاران جنگ طلب و مستبدان متجاوز، سلاح و زر و زور خود را نشان می دادند و ملت مسلمان ایران نیز با دفاع مقتدرانه و به پشتوانه ایمان و ایثار، بر محاسبات آنان خط بطلان کشیدند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس به غربی ها فهماند که با دست خالی هم می توان مقتدرانه دفاع کرد و ایستاد و از عزت و شرف ملی و اسلامی حراست کرد.

این جانباز دوران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از دوران حماسه خیزی و دشمن ستیزی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ و برجسته دفاع مقدس خودباوری و اعتماد به نفس بالایی بود که در مردم به وجود آمد و منجر به حفظ تمامیت کشور در صحنه های پیکار حق علیه باطل شد.

وی ظرفیت عظیم نیروی جوان را یک فرصت برای کشور دانست و افزود: دشمن از این توان بالا هراس دارد و می‌کوشد در عرصه فرهنگ به ایران اسلامی ضربه بزند.

روشنی با اشاره به اینکه جوانان به خوبی تحت تأثیر برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌گیرند افزود: ظرفیت دفاع مقدس آنقدر زیاد است که می‌توان از آن برای مقابله با دشمن در زمان حاضر هم استفاده کرد.

در پایان این مراسم از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شرکت با اهداء لوح تقدیر و هدایای نفیس تجلیل شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار