رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان خبر داد:
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري قاپ زن حرفه‌اي طي يک عمليات هدفمند پليس و اعتراف وي به 21 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 13 October 2016
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري قاپ زن حرفه‌اي طي يک عمليات هدفمند پليس و اعتراف وي به 21 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "مجتبي مروتي" در گفتگو با خبرنگار تابناک، در خصوص جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت‌ خشن و شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر زورگيري راکب يک دستگاه موتورسيکلت در نقاط مختلف شهرستان گرگان مراتب شناسايي و دستگيري وي در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي گفت: با بررسي دوربين‌هاي مدار بسته در نقاطي که بيشترين سرقت‌ها در آن نقطه رخ داده بود سرانجام هويت سارق توسط ماموران شناسايي شد.

اين مقام انتظامي همچنين گفت: در همين راستا با تشکيل تيمي ويژه و طي يک عمليات متهم حين سرقت دستگير و جهت انجام تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل شد.

سرهنگ مروتي ادامه داد: متهم در تحقيقات تخصصي به عمل آمده به 13 فقره قاپ‌زني و سرقت پنج دستگاه موتورسيکلت و سه دستگاه گوشي تلفن همراه اقرار و اعتراف کرد اموال مسروقه را به يک مالخر در سطح شهر به فروش مي‌رسانده است.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي گلستان خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران مالخر نيز دستگير و به همراه متهم با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار