مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد:
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی بیش از 200 برنامه ورزشی در شهرهای مختلف استان و با شعار 'سلامت ، افتخار و معنویت با ورزش' برگزار می شود.
کد خبر: ۳۱۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 13 October 2016
 مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی بیش از 200 برنامه ورزشی در شهرهای مختلف استان و با شعار 'سلامت ، افتخار و معنویت با ورزش' برگزار می شود.

بهمن طیبی روز پنجشنبه اظهار کرد: هدف اصلی برنامه های هفته تربیت بدنی که از 26 مهرماه تا2 آبان ماه اجرا می شود،تلاش موثر و هدفمند برای رونق بخشیدن و عمومی کردن بیشتر ورزش در جامعه است. 

وی بیان کرد: میزبانی مسابقات بین المللی اسکواش در گرگان، رقابت های بوکس قهرمانی کشور و چند رویداد ملی دیگر ، از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی در گلستان است. 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: این استان به واسطه برخورداری از امکانات و زیرساخت های مناسب ، امکان میزبانی از رویدادهای مهم و بزرگ کشوری را دارد و می تواند از رشته های گوناگون با کیفیتی مطلوب میزبانی کند.

طیبی گفت: از دیگر برنامه های پیش بینی شده این هفته؛ برگزاری ورزش صبحگاهی در ادارات و همایش های بزرگ خانوادگی است.

به گفته وی؛ رونق بخشیدن هر چه بیشتر به ورزش های همگانی و خانوادگی موجب ایجاد ترغیب و انگیزه در خانواده ها شده و می تواند موجب انجام مستمر و مداوم ورزش از سوی شهروندان گلستانی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نواخته شدن نمادین زنگ ورزش در مدارس، برگزاری مسابقات نجات غریق ویژه دانش آموزان پسر ، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران ورزشی در گمیشان ، برگزاری لیگ والیبال بانوان دستگاههای اجرایی استان ، کارگاه آموزشی نقش ورزش در توسعه اقتصادی و آغاز مرحله نهایی رقابتهای جام روستا قهرمان را از برنامه های هفته تربیت بدنی در استان گلستان اعلام کرد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار