استاندار گلستان:
استاندار گلستان با تاکید بر شیوه و مدل برگزاری اجلاسیه شهدا، اظهار کرد: استفاده از مدل ها و نمادهای تبلیغی موثر، موجب ماندگاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان می شود.
کد خبر: ۳۱۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 16 October 2016
استاندار گلستان با تاکید بر شیوه و مدل برگزاری اجلاسیه شهدا، اظهار کرد: استفاده از مدل ها و نمادهای تبلیغی موثر، موجب ماندگاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان می شود.

دکتر حسن صادقلو در هفتمین جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه بزرگداشت 4 هزار شهید استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالحسین (ع)، توجه به مستندسازی را پراهمیت دانست و تصریح کرد: کتاب مستند اجلاسیه با توجه به هزینه های مادی و معنوی و همراهی همه جانبه ای که صورت می گیرد، باید تهیه شود، تا در آینده ارزیابی ها لازم انجام شود.

وی با اشاره به گزارش کمیته ها و فرمانداران در خصوص اقدامات صورت گرفته، گفت: گردهمایی 15 هزارنفری رزمندگان استان که در گنبدکاووس و در زمان اجلاسیه برگزار خواهد شد، از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تلاش شود اهداف اساسی اجلاسیه را به شعار تبدیل و آن را در برنامه ها برجسته کنیم.

وی همچنین در خصوص گردهمایی اسوه های صبر که ویژه همسران و مادران شهدا در زمان برگزاری اجلاسیه و در علی آباد کتول برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: دفاع مقدس حادثه ای بود که باید با استفاده از رنج نامه ها و خاطرات به مکتب تبدیل شود، همچون حادثه عاشورا که توسط پیام رسانان آن به مکتب بدل شد.

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت اقشار مختلف در برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان، یادآور شد: باید جامعیت اقشار مورد توجه قرار گیرد و حتی اقشار مختلف استان که هم اینک در خارج از استان و یا پایتخت قرار دارند، مورد توجه باشند.

دکتر صادقلو با تاکید بر اهمیت اجلاسیه که در آذر ماه برگزار خواهد شد، گفت: باید پیام های فرهنگی استخراج و برجسته شوند و با توجه به اهمیت موضوع ، جلسات اجلاسیه هر 15 روز یکبار تشکیل شود تا هماهنگی های لازم صورت گیرد.

وی توجه به مسائل مالی را پراهمیت دانست و افزود: مسائل مالی از اوجب واجبات است و نباید مورد غفلت قرار گیرد و برنامه های اجلاسیه 4 هزار شهید باید باشکوه و آبرومندانه برگزار شد.

همچنین در این جلسه فرمانداران شهرستان های کردکوی، گنبد کاووس، آق قلا، علی آباد کتول و همچنین مسئولین کار گروه های رسانه و ارتباطات و فرهنگی به ارائه گزارشاتی پیرامون اقدامات صورت گرفته و پیش رو پرداختند.

لازم به ذکر است در هفتمین جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه بزرگداشت 4هزار شهید استان، فرمانده سپاه نینوای استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته و روند اجرایی مصوبات جلسه پیشین، ارائه کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات اجلاسیه به خوبی در حال پیگیری است و تمامی دستگاه ها با انگیزه و دغدغه موضوعات اجلاسیه را اجرایی می کنند.

سردار صادقی اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان را آبروی استان دانست و افزود: تمامی دستگاه ها و فرمانداری ها توجه جدی به مستندسازی فعالیت های خود داشته باشند و در عین حال باید از تمامی ظرفیت های مردمی استفاده کرد.

گفتنی است اجلاسیه بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان آذرماه سال 95 برگزار خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار